پیام اسکوچیچ به مدیران تراکتور؛ یک مهاجم نوک دیگر می‌خواهم!

پیام اسکوچیچ به مدیران تراکتور؛ یک مهاجم نوک دیگر می‌خواهم!

پایگاه خبری فوتبالی - باتوجه به سبک بازی تیم دراگان اسکوچیچ در دیدارهای دوستانه، احتمالا تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور دومین و آخرین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه را هم انجام داد و شاگردان دراگان اسکوچیچ با پیروزی پرگل در این دیدار راهی تبریز می‌شوند.

اما بازیهای دوستانه تی‌تی‌ها در ترکیه یک پیام واضح به مدیران این تیم داشته و آن نیاز به خرید یک مهاجم نوک تخصصی دیگر است. دلیل این موضوع علاقه اسکوچیچ به استفاده از دو مهاجم هدف در ترکیب اصلی است و این سرمربی در بازیهای دوستانه اخیر آرایش تیمی‌اش را با دو مهاجم چیده است.

اسکو در بازی دوستانه قبلی رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده را در پست مهاجم نوک بازی داد و در بازی دیروز از جعفری و تومیسلاو اشترکالی در این پست بهره برد تا مشخص شود وی به این سبک از چینش تیمش علاقه دارد.

در همین راستا تراکتور که با خرید مهاجم کروات، در حال حاضر دو بازیکن در این پست دارد، نیازمند یک خرید دیگر است تا بازیکن جانشینی روی نیمکت برای دو مهاجم در ترکیب وجود داشته باشد.

در این زمینه گفته می‌شود مدیران این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم در پست مهاجم هستند و البته از گزینه داخلی هم برای تقویت خط حمله تراکتور اسم برده می‌شود که باید دید در نهایت تکلیف خرید بعدی تی‌تی‌ها چه خواهد شد.

1997