برنامه حسن یزدانی برای رسیدن به فینال چیست؟

برنامه حسن یزدانی برای رسیدن به فینال چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه حسن یزدانی برای رسیدن به فینال المپیک 2024 پاریس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، حسن یزدانی که در 2 دوره گذشته المپیک موفق شد به مدال‌های خوش‌رنگ طلا و نقره دست پیدا کند حالا در سومین دوره حضور خود در این مسابقات تلاش می‌کند برای سومین مرتبه به فینال برسد و صد البته به پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران در تمامی ادوار المپیک بدل شود.

دلاور مازندانی در مرحله 8/1 پایانی که اولین مسابقه او محسوب می‌شود باید با لارنس استرالیایی سرشاخ شود و بعید است که در برابر او کار سختی را در پیش داشته باشد. یزدانی در صورت رسیدن به مرحله 4/1 نهایی باید با برنده کشتی‌گیران کشتی‌گیران یونان و پورتوریکو مبارزه کند. 

" یل جویباری" که برای رسیدن به فینال حداقل روی کاغذ کار سختی ندارد احتمالا در نیمه‌نهایی با امینه از سن‌مارینو که سابقه کسب مدال جهانی را هم دارد روبه‌رو خواهد شد. یزدانی تا فینال با بروکس آمریکایی (که موفق به شکست دادن تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آزاد آمریکا شده بود) و همچنین با عظمت دولتبیکوف روبه‌رو نخواهد شد و همین می‌تواند اتفاق خوبی برای او تلقی شود.

ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنیم که بروکس از آمریکا و دولتبیکوف از قزاقستان در اولین مرحله مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در واقع این مبارزه، دیدار مرگ و زندگی برای هر دو کشتی‌گیر تلقی می‌شود. 

9098