سرمربی منچستریونایتد علت خرید مدافع جوان فرانسوی را مشخص کرد

سرمربی منچستریونایتد علت خرید مدافع جوان فرانسوی را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد در آخرین مصاحبه خود دلیل خرید لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال فعال بود. این باشگاه سعی دارد تا یک تیم مدعی برای فصل جدید بسازد. پس از جدایی چند بازیکن که دیگر جایی در تفکرات تن هاگ نداشتند، پروژه بازسازی ترکیب منچستریونایتد آغاز شد. در مرحله بعدی مدیران باشگاه انگلیسی به سراغ جانشینانی مناسب برای بازیکنان سابق رفتند.

به همین ترتیب، سران شیاطین سرخ پس از جدایی رافائل واران تصمیم گرفتند لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی را از باشگاه لیل فرانسه به خدمت بگیرند. منچستریونایتد برای خرید یورو با دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن باید رقابت می‌کرد و در حالی که گفته می‌شد کارهای انتقال مدافع فرانسوی به رئال مادرید تمام شده، اما در روزهای آخر قرمزهای شهر منچستر او را از دستان کهکشانی‌ها ربودند.

این بازیکن در دومین بازی دوستانه خود با پیراهن منچستریونایتد دچار شکستگی در استخوان کف پا شد و حالا تا چند ماه از میادین دور خواهد بود. این موضوع باعث نگرانی هواداران منچستریونایتد شد اما سرمربی این تیم همچنان به استعداد یورو اعتقاد زیادی دارد.

تن هاگ در آخرین مصاحبه خود در این رابطه گفت: «ما لنی یورو را به خدمت گرفتیم چون او شخصیت بزرگی دارد. من مطمئن هستم که او از این روزهای سخت عبور می‌کند. یورو از چند روز پیش ریکاوری را آغاز کرد. یورو نسبت به سنی که دارد خیلی پخته و بالغانه بازی می‌کند.»

1428