سلام سیرجان به گلگهر؛ پایان داستان شهرداری در فوتبال زنان

سلام سیرجان به گلگهر؛ پایان داستان شهرداری در فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از کش و قوس های زیاد بالاخره قرار است تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به کار خود  پایان دهد تا یکی از قهرمانان ادوار گذشته لیگ برتر فوتبال زنان منحل شود. انحلالی که احتمالا با یک انتقال خوب همراه شود.

به گزارش فوتبالی، در روز‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر انحلال تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان و انتقال آن به گل گهر به گوش می رسید تا اینکه دیروز شرکت گل گهر با بیانیه ای این موضوع را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است:

شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در راستای ادامه عمل به مسوولیت‌‌های اجتماعی‌ خود، با تاکید مهندس عتیقی مدیرعامل محترم شرکت در جهت حمایت‌ از رشد همه جانبه ورزش بانوان در سیرجان، به باشگاه گل‌گهر ماموریت داد تا روند انتقال امتیاز تیم فوتبال بانوان شهرداری به این باشگاه را پیگیری نماید، تا در صورت انجام هماهنگی‌های نهایی، باشگاه گل‌گهر در فصل جدید لیگ‌برتر بانوان، اقدام به تیم‌داری کند. 

مجموعه گل‌گهر، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و حمایت‌های چندین ساله شهردار محترم سیرجان و اعضای محترم شورای شهر از فوتبال بانوان، امیدوار است این اتفاق دریچه‌ی جدیدی به روی ورزش بانوان شهر بگشاید و همچنان نام سیرجان بر بلندای فوتبال بانوان کشور حفظ شود.

با این بیانیه احتمالا تا چند روز آینده شاهد انتقال امتیاز شهرداری سیرجان به گل‌گهر باشیم تا یکی دیگر از تیم های لیگ برتر مردان هم به لیگ برتر زنان افزوده شود.

چندی پیش مرضیه مومنی نایب رئیس بانوان هیات فوتبال کرمان گفت: فکر می‌کنم دلیل انصراف شهرداری سیرجان از شرکت در لیگ برتر فوتبال این است که براساس قانون شهرداری ها آنها فقط باید به ورزش همگانی بپردازند نه ورزش حرفه‌ای و از طرفی هزینه‌های فوتبال هم زیاد است.

شهرداری سیرجان همواره جزئی از تیم های خوب فوتبال زنان بوده است و یک قهرمانی را هم در کارنامه خود دارد. حالا مردم این شهر امیدوارند با انتقال این تیم به گل‌گهر، راه شهرداری به عنوان یک تیم مدعی ادامه داشته باشد.

۶۰۰۱