رئال مادرید حاضر نیست ستاره برزیلی خود را بفروشد

رئال مادرید حاضر نیست ستاره برزیلی خود را بفروشد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید با وجود ترافیک سنگین در خط حمله و پیشنهاداتی که برای رودریگو ارائه شده بود، اما نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهد و خواهان حفظ او برای یک فصل دیگر است.

به گزارش فوتبالی، خط حمله رئال مادرید فصل آینده ترافیک بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهد کرد. با اضافه شدن کیلیان امباپه و اندریک و همچنین بازگشت آردا گولر به مرز آمادگی، باعث شده است تا چیدن بازیکنان هجومی برای کارلو آنچلوتی تبدیل به یک دغدغه شیرین شود. دستان او در خط حمله باز است و رئال مادرید در فصل آینده می‌تواند تنوع زیادی در تاکتیک‌های هجومی داشته باشد.

با وجود جود بلینگام، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور، شاید فرصت زیادی به رودریگو نرسد و یا ممکن است این بازیکن زیر سایه نام‌هایی که ذکر شد قرار بگیرد. خیلی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که رودریگو ممکن است در تابستان امسال از رئال مادرید جدا شود، اما حالا شنیده می‌شود که رئال مادرید حاضر به فروش ستاره برزیلی تیمش نیست و به پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها گوش نمی‌دهد.

اگر کارلو آنچلوتی بخواهد مانند فصل گذشته با دو مهاجم و یک هافبک پشت سر آن‌ها بازی کند، به احتمال فراوان وینیسیوس و امباپه زوج خط حمله را تشکیل می‌دهند. جود بلینگام هم بازیکنی خواهد بود که پشت سر آن‌‌ها ایفای نقش می‌کند. در چنین حالتی رودریگو جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. اما در صورتی که کارلتو به سیستم 4-3-3 بازگردد، رودریگو در پست وینگر راست قرار خواهد گرفت. چندی پیش نشریه مارکا این سیستم را تایید کرد و اعلام کرد که رئال مادرید در فصل جدید با سه مهاجم بازی خواهد کرد.

1428