تلاش‌های هافبک هلندی آتالانتا برای پیوستن به یوونتوس

تلاش‌های هافبک هلندی آتالانتا برای پیوستن به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- تئون کوپمینرز که در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد، به نشانه اعتراض به مدیران باشگاه آتالانتا در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، تئون کوپمینرز یکی از اهداف اصلی یوونتوس در بازار نقل و انتقالاتی امسال بوده است. هافبک هلندی آتالانتا پس از درخشش در پیراهن فرشته‌های برگامو در فصل گذشته، مورد توجه چند باشگاه مطرح و سرشناس اروپایی قرار گرفت. حالا یوونتوس جلوتر از سایر رقبا در آستانه امضای قرارداد با این هافبک هلندی قرار دارد.

اما باشگاه آتالانتا هنوز مجوز جدایی این بازیکن را صادر نکرده است. آن‌ها امید دارند تا کوپمینرز را تا فینال سوپرکاپ اروپا در تیم خود نگه دارند و بعد انتقال او به یوونتوس به صورت رسمی اعلام شود، اما خود بازیکن تمایل دارد هرچه زودتر به یوونتوس بپیوندد و برای شروع فصل جدید آماده شود.

به نقل از آلفردو پدولا، تئون کوپمینرز روز گذشته در تمرین آتالانتا حاضر نشد چرا که می‌خواهد راهی یوونتوس شود. او از مدیران باشگاهش ناراضی است چرا که تابستان گذشته به او وعده داده شد در صورتی که خواهان جدایی باشد، با آن مخالفت نخواهند کرد. به گزارش جیووانی آلبانزه، خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه‌های کوپمینرز وارد عملیات شده تا مشکلات به وجود آمده را حل کند و هافبک هلندی را سریع‌تر به یوونتوس برساند.

همچنین گاسپرینی هم این موضوع را تایید کرد و گفت: «کوپمینرز خواهان پیوستن به یوونتوس است.»

برخی از خبرگزاری‌ها هم اعلام کردند که گاسپرینی و کوپمینرز به مشکل خوردند و این موضوع دلیل اصلی شرکت نکردن او در تمرینات است.

1428