زوج رویایی خط دفاع رئال مادرید دوباره در کنار هم بازی خواهند کرد؟

زوج رویایی خط دفاع رئال مادرید دوباره در کنار هم بازی خواهند کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو راموس، مدافع سابق تیم‌های رئال مادرید و سویا مورد توجه مدیران کومو ایتالیا قرار گرفته و امکان دارد در فصل آینده بار دیگر در کنار رافائل واران بازی کند.

به گزارش فوتبالی، زوج سرخیو راموس و رافائل واران، یکی از بهترین زوج‌های خط دفاعی رئال مادرید و حتی فوتبال جهان در ده سال اخیر بوده است. بازیکنانی که به خوبی می‌توانستند همدیگر را در میدان کامل کنند. این دو ستاره در رئال مادرید به افتخارات زیادی دست یافتند و حالا گفته می‌شود که ممکن است در باشگاه کومو ایتالیا نیز دوباره در کنار هم قرار بگیرند.

رافائل واران در پایان فصل با تمام شدن مدت قراردادش با منچستریونایتد از تیم انگلیسی جدا شد و به صورت آزاد راهی کومو شد. این در حالی است که این مدافع فرانسوی از تیم‌های عربستانی هم پیشنهادهای نجومی دریافت کرده بود، اما ترجیح داد به تیم سسک فابرگاس منتقل شود و کوموی تازه صعود کرده به سری آ را در فصل آینده همراهی کند.

حالا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید و سویا هم از این باشگاه پیشنهاد دریافت کرده است. راموس فصل گذشته در سویا بازی می‌کرد اما در حال حاضر تیمی ندارد. به نقل از توتو اسپورت، مدیران کومو سعی دارند سرخیو راموس را به خدمت بگیرند تا زوج خط دفاعی راموس و واران این بار در فوتبال ایتالیا کنار هم بازی کنند.

کومو در بازار نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان باتجربه است و سرخیو راموس می‌تواند گزینه مناسبی برای پروژه این تیم در فصل پیش رو باشد. 

1428