روز موعود فرا رسید؛ انتقام سخت اسماعیلی‌ از سانچز! (ویدیو)

روز موعود فرا رسید؛ انتقام سخت اسماعیلی‌ از سانچز! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- سعید اسماعیلی‌ انتقام خود را به سخت‌ترین شکل ممکن از لوئیز سانچز کوبایی گرفت.

به گزارش فوتبالی، سعید اسماعیلی‌ که موفق شد در وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی به فینال مسابقات المپیک راه پیدا کند حالا باید برای کسب مدال طلا با پرویز نصیب‌اف سرشاخ شود. اما شاید از کسب احتمالی مدال طلا، انتقام گرفتن از لوئیز سانچز کوبایی برای اسماعیلی‌ شیرین‌تر بوده است.

اسماعیلی‌ در مرحله 1.4 نهایی مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 67 کیلوگرم به مصاف لوئیز سانچز رفت و موفق شد با امتیاز عالی 9 بر صفر این کشتی‌گیر کوبایی را شکست بدهد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند. لوئیز سانچز همان کشتی‌گیری است که دقیقا دو ماه قبل و در چنین روزهایی در بوداپست در واپسین ثانیه‌های مانده به پایان مسابقه با اسماعیلی‌نژاد و در حالی که کشتی‌گیر با استعداد کشورمان به نشانه پیروزی کشتی را رها کرده بود و به او پشت کرده بود آن حرکت ناجوانمردانه را زد و با اجرای یک فن خودش را برنده مسابقه کرد. ویدیو این اتفاق به شدت در فضای مجازی بازنشر شده بود و با مخالفان و موافقان زیادی هم مواجه شده بود. با این‌حال اسماعیلی‌ توانست دو ماه بعد و در مسابقات المپیک، انتقام خود را از این کشتی‌گیر کوبایی که در المپیک 2020 توکیو طلایی شده بود را بگیرد و با نتیجه قاطعانه 9 بر صفر شکست بدهد. 

https://footballi.net/video/894305/share

اتحادیه جهانی بعد از این مبارزه با انتشار عکسی از دو مصاف اخیر دو کشتی‌گیر و اعلام نتیجه مسابقه آخرشان نوشت:‌ روزی متفاوت و نتیجه‌ای متفاوت!

9098