گربه سیاه بالاخره رام شد؛ ساروی، الکسانیان را نقره‌داغ کرد!

گربه سیاه بالاخره رام شد؛ ساروی، الکسانیان را نقره‌داغ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدهادی ساروی بالاخره موفق شد از پس آرتور الکسانیان بربیاید و این کشتی‌گیر ارمنستانی را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، تا پیش از فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس، محمدهادی ساروی و آرتور الکسانیان از ارمنستان 3 مرتبه در رقابت‌های مختلف در برابر یکدیگر به مبارزه پرداخته بودند که در هر سه مسابقه کشتی‌گیر ارمنی دستش به عنوان مرد پیروز میدان توسط داور بالا برده شده بود.

در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان قزاقستان، ساروی در مراحل مقدماتی مغلوب الکسانیان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در آن دوره الکسانیان موفق به کسب مدال نقره شد. در نیمه‌نهایی المپیک 2020 توکیو هم این دو کشتی‌گیر بار دیگر با یکدیگر سرشاخ شدند که بازهم الکسانیان موفق شد هادی ساروی را شکست بدهد و به فینال راه پیدا کند. در المپیک 2020، کشتی‌گیر ارمنی نایب قهرمان شد و ساروی به مدال برنز بسنده کرد. پیش از دیدار شب گذشته ساروی و الکسانیان این دو در مسابقات جهانی 2022 بلگراد هم در برابر هم قرار گرفته بودند که بازهم کشتی‌گیر محجوب و خوش اخلاق ایرانی مغلوب شد. 

بعد از 3 شکست پیاپی، ساروی بالاخره توانست در شهر رویاها رویای خود را به واقعیت بدل کند و در فینال المپیک 2024، الکسانیان که گربه سیاه‌اش در طی سال‌های اخیر محسوب می‌شد را با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست بدهد و قهرمان المپیک شود. الکسانیان با این شکست برای دومین دوره پیاپی در فینال المپیک شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا باز ‌ماند. او علاوه بر دو نقره صاحب یک طلا و یک برنز المپیک هم هست. 

9098