پیام‌های رئیس جمهور برای مبینا و هادی در شبکه اجتماعی (عکس)

پیام‌های رئیس جمهور برای مبینا و هادی در شبکه اجتماعی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور ایران در فضای مجازی برای مدال‌آوران ایران در روز گذشته مسابقات المپیک 2024 پیام‌هایی جداگانه منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای ایران در تاریخ المپیک‌ها شد و کاروان ایران حسابی در پاریس گرد و خاک به پا کرد و علاوه بر فینالیست شدن مهمدی و اسماعیلی در کشتی فرنگی صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد تا در جدول مدال‌های المپیک رفته رفته خودش را بالا بکشد.

مبینا نعمت‌زاده در عین شگفتی‌سازی با تنها 19 سال موفق به کسب مدال برنز المپیک در وزن 49- تکواندو شد تا به دومین مدال‌آور بانوی ایران در تمامی ادوار المپیک بدل شود. نعمت‌زاده اگر از تجربه بیشتری برخوردار بود می‌توانست با شایستگی تمام صاحب گردن‌آویز طلایی مسابقات شود. دکتر مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس از او قدردانی کرد.

محمدهادی ساروی هم با پیروزی مقتدرانه در برابر حریف ارمنستانی خود در فینال موفق شد اولین مدال طلای کاروان ایران در المپیک 2024 را ضرب کند و به مهمترین افتخار دوران ورزشی خود برسد و قهرمان المپیک شود. دکتر پزشکیان برای ساروی هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت و مدال او را امیدبخش برای مردم ایران خواند.

9098