قهرمان سری‌آ مقابل الاتحاد غافلگیر شد

قهرمان سری‌آ مقابل الاتحاد غافلگیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار تدارکاتی با حساب دو بر صفر به الاتحاد عربستان باخت تا سیمونه اینزاگی متوجه شود که تیمش فاصله زیادی تا آمادگی کامل دارد.

به گزارش فوتبالی، اینتر در ادامه بازی های دوستانه، امشب در ورزشگاه برایانتئو به مصاف الاتحاد عربستان رفت. قهرمان سری آ در فصل 2023-24، در این بازی تقریباً با ترکیب اصلی خود به میدان رفت تا میزان آمادگی بازیکنان اصلی را بسنجد، اما در این دیدار، توسط کریم بنزما و یارانش غافلگیر شدند. البته الاتحاد نیز با بازیکنانی همچون بنزما، موسی دیابی، فابینیو، لوئیز فیلیپه و حوسم آعوار وارد زمین شد. 

در نیمه اول اینتر حملات زیادی را روی دروازه الاتحاد انجام داد، اما این تیم عربستانی بود که توانست در دقیقه 25 توسط موسی دیابی به گل برسد. در ادامه نراتزوری فرصت به تساوی رساندن بازی را داشت، اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا اینتر نیمه اول را بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم، سیمونه اینزاگی باز هم غافلگیر شد و دوباره موسی دیابی برای الاتحاد عربستان گلزنی کرد. دیابی در فصل گذشته برای استون ویلا توپ می زد و هفته گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی به الاتحاد پیوست و حالا نشان داده که این باشگاه عربستانی چه خرید خوبی انجام داده است.

4416