اسطوره وفادار دورتموند به لیگ آمریکا رفت

اسطوره وفادار دورتموند به لیگ آمریکا رفت

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس اسطوره باشگاه بالاخره در مورد آینده اش تصمیم گرفت و حالا قرار است فوتبالش را در کشور آمریکا و در باشگاه لس آنجلس گلکسی ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، طرفین در ماه جولای به توافق رسیدند و حالا قرار است قراردادی تا دسامبر 2025 به امضا برسانند. البته بند تمدید خودکار یک ساله نیز در قرارداد مارکو رویس وجود دارد. رویس به زودی به آمریکا سفر خواهد کرد تا تست های پزشکی بدهد و قراردادش را با لس آنجلس گلکسی امضا کند. این خبر توسط فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات تایید شده. 

در 4 ژانویه سال 2012، مارکو رویس با قراردادی 5 ساله از بروسیا مونشن گلادباخ به بروسیا دورتموند پیوست و در آن زمان، زنبورها 17 میلیون یورو برای رویس پرداخت کردند تا تبدیل به گران ترین خرید تاریخ دورتموند شود.  بعد از 12 سال بازی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، رویس در روز 3 ماه می 2024 اعلام کرد که دیگر در دورتموند بازی نخواهد کرد. رویس 35 ساله، 429 بار برای دورتموند به میدان رفت و توانست آمار 170 گل و 131 پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. رویس البته هیچ وقت به قهرمانی بوندس لیگا نرسید، اما 2 بار قهرمان جام حذفی آلمان شد.

4416