پرسپولیسی‌ها بعد از نمایش دیروز لیموچی و آقایی‌پور؛ چیزی را از دست نداده‌ایم!

پرسپولیسی‌ها بعد از نمایش دیروز لیموچی و آقایی‌پور؛ چیزی را از دست نداده‌ایم!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی دیشب سپاهان و شباب الاهلی، به یک دلیل خاص برای هواداران پرسپولیس، اهمیت داشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در اولین بازی از مرحله پلی آف لیگ نخبگان تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه عجیب 4 بر یک مغلوب تیم شباب الاهلی امارات شد و از رسیدن به جدول اصلی لیگ نخبگان آسیا باز ماند.

چهره تیم سپاهان در این مسابقه تفاوت زیادی با چهره این تیم در یکی دو سال اخیر داشت. چرا که آنها چند بازیکن مهم خودشان را از دست داده بودند و از طرفی چند مدافع اصلی این تیم از حضور در این مسابقه محروم بودند. 

با این وجود هواداران سپاهان به شدت به ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات به این تیم پیوسته بودند امید داشتند. بازیکنانی مثل جواد آقایی پور، مهدی لیموچی، حسین گودرزی و صالح حردانی با هیاهوی فراوانی به سپاهان پیوستند و این در حالی بود که این بازیکنان از دیگر تیم‌های مدعی هم پیشنهاداتی داشتد.

اما در بازی دیشب طرفداران پرسپولیس به شدت عملکرد دو بازیکن سپاهان یعنی آقایی‌پور و لیموچی را زیر نظر گرفته بودند. این دو بازیکن قبل از این که به سپاهان بروند با پرسپولیس مذاکره کرده بودند و حتی برخی رسانه‌ها از انتقال قطعی آنها به پرسپولیس خبر داده بودند.

اما در نهایت سپاهان توانست آقایی پور و لیموچی را جذب کند. این اتفاق باعث شد هواداران پرسپولیس به شدت به عملکرد مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات انتقاد و آنها را (به ویژه رضا درویش) به کمکاری و بی‌خیالی متهم کنند.

اما نمایش آقایی‌پور و لیموچی در اولین بازی رسمی‌شان در سپاهان بیش از اندازه ناامید کننده بود. آقایی پور از ابتدا در ترکیب سپاهان بود اما لیموچی روی نیمکت نشسته بود و در دقیقه 80 به جای محمد مهدی محبی وارد زمین شد. اما هیچ کدام از این بازیکنان نتوانستند خوب بازی کنند. لیموچی حتی در اواخر وقت عادی مسابقه یک فرصت ایده‌آل را هم از دست داد که اگر این توپ را گل کرده بود بازی در همان 90 دقیقه به سود سپاهان تمام می‌شد و این تیم راهی لیگ نخبگان آسیا می‌شد. اما لیموچی این فرصت را از دست داد و بازی به وقت‌های اضافی رفت و در وقت‌های اضافی تیم اماراتی 3 گل زد و بازی را برد.

بعد از پایان مسابقه نمایش آقایی‌پور و لیموچی در این مسابقه تبدیل به سوژه اصلی بحث در کانال‌های هواداری پرسپولیس شده بود. آنها معتقد بودند با نمایشی که این دو بازیکن در اولین و مهم‌ترین بازی فصل سپاهان داشتند پرسپولیس با جذب نکردن‌شان چیزی را از دست نداده است.

البته شاید برای قضاوت درباره عملکرد این دو بازیکن زود باشد اما به هر حال از آنها انتظار می‌رفت در چنین بازی مهم و حساسی بتوانند کاری انجام بدهند و سپاهان را به لیگ نخبگان آسیا برسانند. به هر حال باید دید نمایش آقایی پور و لیموچی در مسابقات لیگ برتر چطور خواهد بود.

1359