دفاع درویش از اردوی ترکیه؛ این انتقادها از روی دشمنی با پرسپولیس است!

دفاع درویش از اردوی ترکیه؛ این انتقادها از روی دشمنی با پرسپولیس است!

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی پرسپولیس در ترکیه حاشیه‌های عجیب و غیر منتظره‌ای داشته است.

به گزارش فوتبالی، از یک هفته پیش اردوی آماده‌سازی تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و چهارم در کشور ترکیه در حال برگزاری است. پرسپولیسی‌ها در این مدت تمرینات دشوار و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشته‌اند و دو بازی تدارکاتی را هم انجام داده‌اند.

اما در روزهای اخیر و بعد از این که ماهیت واقعی حریف دوم پرسپولیس در این اردو مشخص شد انتقادها از برگزاری این اردو در ترکیه بیشتر شده است. نکته مهم این است که ابتدا قرار بود این اردو در کشور هلند برگزار شود اما لغو شد.

ماجرای حریف دوم را هم همه می‌دانند. ابتدا اعلام شد که تیم بیکوز اسپور از تیم‌های لیگ دسته دوم ترکیه با پرسپولیس بازی خواهد کرد. اما ساعاتی پس از پایان مسابقه معلوم شد که حریف یک تیم آماتور به نام JK academi football بوده است.

در کنار این مسائل، عده‌ای هم به کیفیت هتل و کمپی که اردوی پرسپولیس در آن برگزار شده است انتقاد کرده‌اند اما رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس پس از پایان جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های میزبان استقلال و پرسپولیس از کیفیت اردوی این تیم در ترکیه دفاع کرد.

درویش درباره لغو اردوی هلند و انتقال آن به ترکیه گفت: "ما اردوی هلند را باید با بازیکن می‌رفتیم. شش، هفت بازیکن جدید گرفته بودیم و برخی از آنها پاسپورت‌شان مشکل داشت و صدور ویزا زمان‌بر بود. ما بازی‌های تدارکاتی هم در هلند برای 2 و 7 مرداد ماه هماهنگ کرده بودیم، اما ویزاهای ما تا 5 مرداد نیامده بود، طبیعتاً این تعهدات انجام‌پذیر نبود و به همین دلیل اردوی جدید را برنامه‌ریزی کردیم. به هر حال همه حواشی که شما می‌بینید از طرف یک‌سری عواملی است که دنبال باج‌گیری و دلالی هستند. همین اردو را یکی از بهترین‌ تیم‌های عربستان چند روز پیش از ما رفته و افتخار هم کرده بود."

درویش درباره ماجرای دومین حریف تدارکاتی پرسپولیس هم چنین توضیحی داشته است: «شما نگاه کنید با این تیم چند تیم دیگر به‌جز ما بازی کرده‌اند. اشتباهاً اسم باشگاه اعلام شده بود. یک موقع شما از اسم انتقاد می‌کنید، ولی یک موقع از اصل کار ایراد گرفته می‌شود، این به‌جز عداوت و دشمنی نیست. شما بگویید تیم‌هایی که از ایران رفتند چند گزارش تصویری از بازی‌ها و هتل‌ها دادند؟ چرا این‌قدر به کوچک‌ترین مسئله پرسپولیس پرداخته می‌شود؟ به‌جز دشمنی نیست؛ چون آنها برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش داشته باشد."

1359