درآمدزایی جدید بارسلونا: فروش همبرگر در آمریکای لاتین!

درآمدزایی جدید بارسلونا: فروش همبرگر در آمریکای لاتین!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا برای رفع مشکلات مالی خود تصمیم گرفته که وارد صنعت غذا شود!

به گزارش فوتبالی، شاید عجیب به نظر برسد اما این واقعیت دارد. بارسلونا به تازگی "آشپزخانه بارسا" را راه اندازی کرده است که اولین سرویس خدمات غذایی تحت برند بارسلونا خواهد بود. این پروژه با همکاری شرکت "راپی" آغاز شده است که در آمریکای لاتین در حوزه غذای بیرون بر فعالیت می کند. 

منوی غذایی در اپلیکیشن تولید شده توسط شرکت "راپی" نیز با بهره گیری از برند بارسلونا خواهد بود. در حقیقت یکی از محصولات، همبرگر مخصوص 125مین سالگرد است یا همبرگر "تیکی تاکا"، "بارسا ناچوز" دیگر موارد موجود در منو هستند.یکی دیگر از موارد قابل توجه در منو، "سس سیر و روغن زیتون" است که زیاد در آمریکای لاتین مورد توجه نیست و می تواند به عنوان سسی متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد. محصولات آشپزخانه بارسلونا قرار است که در مکزیکو سیتی، مونتری، گوادالاخارا، تولوکا، سالتیو، پوئبلا و مریدا عرضه شود. 

بارسلونا با مشکلات مالی شدیدی مواجه است و در سالهای اخیر انواع و اقسام راه های درآمدزایی را امتحان کرده است. به طور مثال پیش از تخریب نیوکمپ، امکان برگزاری مراسم های مختلف نظیر مراسم ازدواج در این ورزشگاه فراهم شده بود یا چمن این ورزشگاه هم به هواداران فروخته می شد!

4125