سوال روز؛ ایران - قرقیزستان در تبریز به جای اصفهان؟

سوال روز؛ ایران - قرقیزستان در تبریز به جای اصفهان؟

پایگاه خبری فوتبالی - شهر تبریز گزینه جدی میزبانی از بازی تیم ملی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اولین نکته از بازی دیروز تیم های سپاهان و شباب الاهلی امارات که به چشم می‌آمد، زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود. موضوعی که حتی اعتراض تیم اماراتی را هم پس از پایان بازی در پی داشته و نکته جالب اینکه قرار است بازی تیم ملی با قرقیزستان در انتخابی جام جهانی در این ورزشگاه برگزار شود.

البته این مشکل در اصفهان در فصل گذشته هم وجود داشت و گویا چمن ورزشگاه نقش جهان در تابستان کیفیت خود را از دست می‌دهد؛ موضوعی که باعث شده مسئولان فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی در اصفهان مطمئن نباشند.

امروز مهدی تاج در صحبتهایش عنوان داشته که با سرمربی تیم ملی به صورت مفصل درباره مشکل چمن ورزشگاه بزرگ اصفهان صحبت کرده و از آنجایی که تیم ملی برابر قرقیزستان به دنبال کسب پیروزی است، ممکن است این زمین کار ملی‌پوشان را سخت کند.

باتوجه به در دسترس نبودن ورزشگاه آزادی، مدیران فدراسیون باید به دنبال گزینه جایگزین برای برگزاری بازی تیم ملی باشند و باتوجه به مشکلات زمین چمن ورزشگاه نقش جهان و مشکلات برگزاری بازی در مشهد در تجربه پیشین، به نظر می‌رسد شانس ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای میزبانی از شاگردان قلعه‌نویی افزایش یافته است.

چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) در ماههای تابستان شرایط خوبی دارد و افت کیفیت آن در زمستان رخ می‌دهد و باید دید این ورزشگاه که سابقه میزبانی از تیم ملی را داشته، دوباره پذیرای تیم ملی خواهد بود یا نه.

1997