خروجی‌های بعدی چلسی مشخص شدند

خروجی‌های بعدی چلسی مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- آرماندو برویا و داوید داترو فوفانا دو بازیکن بعدی چلسی هستند که به فروش خواهند رسید و آبی‌ها تا چند روز آینده تکلیف این مهاجمین را مشخص خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، بامداد چهارشنبه چلسی در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود در کشور آمریکا مقابل رئال مادرید قرار‌ گرفت و دو بر یک مقابل حریف اسپانیایی شکست خورد. عدم حضور آرماندو برویا مهاجم آلبانیایی در لیست آبی‌ها برای این بازی از نکات جالب توجه بود.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، آرماندو برویا که در لیست برای بازی مقابل رئال مادرید در ترکیب چلسی حضور نداشت و همچنین داوید داترو فوفانا که در تور پیش فصل همراه تیم نبود، احتمال زیاد خروجی‌های بعدی آبی‌ها خواهند بود.

به گفته‌ی رومانو چلسی می‌خواهد هر دو بازیکن خود را با شکل دائمی به فروش برساند. در روزهای اخیر مشخص شد که داترو فوفانا با باشگاه لسترسیتی به توافقات شخصی رسیده است اما دو باشگاه درحال مذاکره هستند. انتظار می‌رود این‌ مهاجم اهل ساحل عاج یا با یک قرارداد دائمی یا با قرارداد قرضی و بند خرید اجباری به لسترسیتی بپیوندد.

آرماندو برویا نیز در روزهای اخیر به تیم اورتون لینک شده است. اورتون هنوز تکلیف دامینیک کالورت لوین مهاجم خود را مشخص نکرده و درصورتی جدایی او به دنبال جذب برویا و آبراهام خواهند رفت. مهاجم آلبانیایی به شخصه علاقه دارد که به یوونتوس برود اما هنوز علاقه‌ای از سوی بانوی پیر دیده نشده و باید دید سرنوشت این بازیکن که از آکادمی چلسی رشد کرده چه خواهد شد.

۱۴۲۸