بارسلونا بالاخره در آمریکا باخت

بارسلونا بالاخره در آمریکا باخت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در ضربات پنالتی مقابل میلان، شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از دو پیروزی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا، حس خوبی را از تور پیش فصل پیدا کرده بودند و می خواستند که سه گانه پیروزی هایشان را در مقابل میلان تکمیل کنند اما به هدفشان نرسیدند.

میلان که تجربه شکست دادن منچسترسیتی و رئال مادرید را هم داشت، با گلهای پولیشیچ و یوویچ در شروع بازی پیش افتاد. بارسلونا با دبل لواندوفسکی به بازی برگشت اما با توجه به این که بازیهای دوستانه  معمولا با تساوی به پایان نمی رسند، ضربات پنالتی هم برای این مسابقه در نظر گرفته شد. دو تیم شش پنالتی زدند که کالولو و بن ناصر در میلان و میکاییل فی، جونیت و کنده در بارسلونا پنالتی هایشان را خراب کردند تا روسونری ها با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسند.

میلان پس از غلبه بر منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان با حس خوبی از تور پیش فصل خود خارج شد و با روحیه خوبی برای شروع لیگ ایتالیا و بازی با تورینو آماده می شود. از سویی بارسلونا نیز در روزهای آینده با بازگشت شمار زیادی از ملی پوشان  و جذب احتمالی دنی اولمو با روحیه بالایی برای فصل جدید آماده خواهد شد. بارسلونا برای جام خوان گامپر قرار است که از موناکو پذیرایی کند.

4125