اعتراض تند هواداران پرسپولیس به حمایت از سپاهان؛ احمدزاده استوری‌اش را پاک کرد!

اعتراض تند هواداران پرسپولیس به حمایت از سپاهان؛ احمدزاده استوری‌اش را پاک کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای فرشاد احمدزاده نشان داد ارتباط بین هواداران پرسپولیس و سپاهان همچنان خوب نیست!

به گزارش فوتبالی، سپاهان در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل تیم شباب الاهلی امارات قرار گرفت و شکست خورد.

 اگر سپاهان این بازی را می برد، 5 روز بعد در قطر با تیم الغرافه روبرو می شد و در نهایت وارد جدول اصلی لیگ نخبگان آسیا می شد اما شکست خورد تا به رقابتهای سطح دوم یعنی لیگ قهرمانان آسیا برود.

ایران در حال حاضر پرسپولیس و استقلال را در لیگ نخبگان آسیا دارد و سپاهان می‌توانست سومین نماینده ایران در این لیگ باشد. برای همین خیلی از طرفداران سپاهان و اهالی فوتبال در ایران برای این تیم آرزوی موفقیت کردند. این اتفاق در نهایت نیفتاد و حالا گفته می شود سال آینده سهیمه ایران برای حضور در لیگ نخبگان، یک به علاوه یک خواهد شد. یعنی فقط تیم قهرمان لیگ برتر می تواند مجوز حرفه ای بگیرد.

اما پیش از بازی واکنش یک بازیکن سابق سپاهان حسابی حاشیه‌ساز شد. فرشاد احمدزاده که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوسته است 3 فصل گذشته را در سپاهان بازی کرده بود و اتفاقا نمایش‌های خوبی هم در این تیم داشت. او ساعاتی پیش از شروع بازی، در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام یک استوری حمایتی از سپاهان منتشر کرد. او در این استوری تصویری هوایی از ورزشگاه نقش جهان منتشر کرد که در بالای آن زمان، مکان و نام حریف امروز سپاهان نوشته شده بود. کمی بالاتر هم خود فرشاد نوشته بود: «به امید موفقیت برای سپاهان ایران.»

اما انتشار این استوری توسط احمدزاده با واکنش تند و منفی هواداران پرسپولیس مواجه شد. این واکنش به قدری تند بود که احمدزاده ناچار شد استوری خودش را پاک کند! کار به جایی کشید که در کانال‌های هواداری پرسپولیس، طرفداران این تیم از احمدزاده خواستند درباره این کارش توضیح بدهد!

هواداران پرسپولیس از احمدزاده می‌پرسند چرا سال گذشته که در سپاهان بود برای موفقیت پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی مقابل الدحیل قطر آرزوی موفقیت نکرد؟ عده‌ای هم پا را فراتر از این گذاشته‌اند و گفته‌اند که او از ترس برخورد تند هواداران سپاهان جرات چنین کاری را نداشته است اما حالا در پرسپولیس برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کند!

عده دیگری هم با یادآوری اتفاق تلخی که در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی افتاد و یکی از هواداران سپاهان با ادبیاتی بسیار سخیف و زننده به بانوان هوادار پرسپولیس اهانت کرد مدعی شدند که این کار احمدزاده را اصلا درک نمی‌کنند.

در هر صورت احمدزاده ناچار شد استوری حمایتی خودش از سپاهان را پاک کند اما این اتفاق نشان داد جو پرتنشی که بین هواداران پرسپولیس و سپاهان وجود داشت هنوز هم وجود دارد.


1359