عملکرد بدِ دروازه‌بان ملی پوش سپاهان در شب کلکسیون اشتباهات!

عملکرد بدِ دروازه‌بان ملی پوش سپاهان در شب کلکسیون اشتباهات!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ملی پوش سپاهان، شب خوبی را مقابل شباب الاهلی تجربه نکرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییرات زیادی شد و با خرید بازیکنان جوان، امید زیادی داشت تا پس از استقلال و پرسپولیس، سومین نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا لقب بگیرد، مقابل نماینده امارات شکست تلخی را متحمل شد تا شانس رسیدن به لیگ نخبگان را از دست بدهد و همراه با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

دیدار سپاهان و شباب الاهلی درحالی با نتیجه تساوی یک - یک به وقت های اضافه رفت که سپاهان در دقایق پایانی عملکرد بهتری داشت و اگر کمی خوش شانس بود حتی می توانست به گل برتری برسد. اما در وقت های اضافه و در دقیقه ۱۰۲ شباب الاهلی موفق شد روی اشتباه عجیب پیام نیازمند توسط یحیی الغسانی به گل دوم برسد. در ادامه هم یاران سردار آزمون به گل های سوم و چهارم دست یافتند تا شب بد نیازمند تکمیل شود.

اگرچه پیام نیازمند فقط روی گل دوم‌ مقصر بود، اما این دروازه‌بان ملی پوش روی هیچ کدام از گل های دریافتی نتوانست عملکرد خوبی نشان دهد و از او انتظار می رفت واکنش های بهتری داشته باشد. ضمن اینکه شاید اگر آن اشتباه رخ نمی داد، نتیجه‌ای دیگر رقم می خورد. به هر حال پیام نیازمند در شب تلخ نقش جهان اصلا مطمئن نشان نداد تا ژوزه مورایس علاوه بر نگرانی برای پست های دیگر تیمش، دغدغه‌ی خط دروازه را هم داشته باشد.

حالا باید دید مورایس پس از عملکرد ضعیف نیازمند، او را نیمکت نشین می کند و به نیما میرزازاد میدان می دهد یا همچنان به دروازه‌بان ملی پوش خود اعتماد می کند.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

۲۶۳۶