شب کابوس‌وار هنانوف در نقش جهان، اشتباه پشت اشتباه

شب کابوس‌وار هنانوف در نقش جهان، اشتباه پشت اشتباه

پایگاه خبری فوتبالی- خرید جدید سپاهانی‌ها در خط دفاع بسیار متزلزل ظاهر شد و نتوانست عملکرد خوبی ارائه بدهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد، وحدت هنانوف، مدافع سابق پرسپولیس بود. 

با توجه به اینکه 3 گزینه اصلی سپاهان برای خط دفاع یعنی سیاوش یزدانی، هادی محمدی و محمد دانشگر امشب از بازی مقابل شباب‌الاهلی محروم بودند، مورایس چاره‌ای نداشت جز اینکه یک خانه تکانی در خط دفاع انجام بدهد و بنابراین از امین حزباوی و وحدت هنانوف، یعنی دو خرید جدیدش به عنوان دفاع وسط استفاده کرد.

اما عملکرد هنانوف در این بازی بسیار متزلزل بود و او به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند، در واقع، گل دومی که سپاهان دریافت کرد محصول اشتباه مشترک هنانوف و پیام نیازمند بود. بدین ترتیب که هنانوف در حالی که تحت پرس حریف قرار داشت، پاس محکمی رو به عقب فرستاد، اما شدت پاس آنقدر زیاد بود که توپ از پای نیازمند جدا شد و دروازه‌بان سپاهان نتوانست توپ را کنترل کند، بازیکن شباب‌الاهلی هم از فرصت استفاده کرد و به سادگی توپ را وارد دروازه کرد تا سپاهان در حساس‌ترین دقایق، 2-1 از نماینده امارات عقب بیفتد.

اما این تنها اشتباه هنانوف در این دیدار نبود، رد پای او در گل سوم شباب‌الاهلی هم دیده می‌شد؛ هنگامی که صالح حردانی خیلی راحت توپ را در سمت راست زمین از دست داد و توپ را تقدیم یحیی الغسانی کرد. الغسانی هم مسافت زیادی را پا به توپ حرکت کرد و تا نزدیکی محوطه جریمه سپاهان پیش آمد. در تمام این مدت، هنانوف رو به روی الغسانی ایستاده بود و سعی داشت در یک فرصت مناسب توپ‌ربایی کند، اما آنقدر کُند و ضعیف عمل کرد که الغسانی به سادگی هرچه تمام‌تر او را از پیش رو برداشت و دروازه نیازمند را فرو ریخت.

در مجموع، هنانوف امشب در یارگیری و کنترل مهاجمان حریف هم ناموفق بود و بازیکنان شباب‌الاهلی از جمله الغسانی، آزاد بودند هر جا می‌خواهند بروند و زهر خود را بریزند.

باید دید آیا عملکرد او در ادامه فصل بهبود پیدا خواهد کرد یا همچون دوران حضورش در پرسپولیس، به نیمکت دوخته خواهد شد.

7474