انتقاد شدید اسطوره های باشگاه چلسی از عملکرد تاد بولی و کادر مدیریتی این باشگاه

انتقاد شدید اسطوره های باشگاه چلسی از عملکرد تاد بولی و کادر مدیریتی این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- پس از شایعات انتقال کانر گالاگر به اتلتیکو مادرید چند اسطوره باشگاه چلسی به شدت از تاد بولی مدیرعامل این باشگاه انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو پس از اخبار اواخر شب گذشته در مورد چراغ سبز کانر گالاگر برای انتقال به اتلتیکو مادرید، انتقال این بازیکن اکنون تکمیل شده است. مطابق این خبر قرارداد پنج ساله برای گالاگر و ۴۲ میلیون یورو به عنوان مبلغ انتقال برای چلسی تایید شده است‌ و معاینات پزشکی برای روز چهارشنبه رزرو شده است.

پس از این خبر چند اسطوره باشگاه چلسی به شدت به عملکرد تاد بولی مدیرعامل باشگاه چلسی انتقاد کردند. کریگ برلی اسطوره باشگاه چلسی در این مورد گفت: "من هیچ کدام از تصمیمات و کارهایی که تاد بولی و دوستانش در چلسی می‌کنند را منطقی نمی دانم و این وضعیت نگران کننده است. مالکان و مدیران چلسی باید به اتاقی بروند و آن جا به کارهای اشتباه خود فکر کنند و یک بازنگری نسبت به خود و مسیری که برای چلسی مشخص کردند، بکنند."

فرانک لبوف دیگر اسطوره باشگاه چلسی نیز در این باره گفت: " من باورم نمیشود بهترین هافبک تیم را با یک مهاجم قرضی تیمی اسپانیایی معاوضه کردیم و این تصمیم هرچه باشد فوتبالی نیست و البته قابل باور هم نخواهد بود.رقم قرارداد سامو اومورودیون از رقم قرارداد کانر گلگر بیشتر است که موجب تعجب من شده است."

۱۰۰۹