چلسی نزدیک تر از همیشه به جذب مهاجم تیم اسپانیایی

چلسی نزدیک تر از همیشه به جذب مهاجم تیم اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی از همیشه به خرید مهاجم اتلتیکو مادرید نزدیک تر شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه چلسی به بستن قراردادی برای جذب ۳۵ میلیون پوندی سامو اومورودیون از تیم اتلتیکو مادرید نزدیک شده است و این بازیکن احتمالا راهی تیم آبی پوش شهر لندن خواهد شد. چلسی همه چیز را با سامو اومورودیون برای پیوستن به باشگاه با قراردادی هفت ساله آماده کرده است که این قرارداد تا ژوئن ۲۰۳۱ اعتبار دارد.

در این مورد اعلام شد که شرایط شخصی بین دو طرف توافق شده و همانطور که روز دوشنبه مشخص شد، اتلتیکو مادرید مبلغ ۳۵ میلیون پوند از فروش این بازیکن دریافت خواهد کرد. البته چراغ سبز برای این انتقال فقط زمانی داده میشود که اتلتیکو مادرید تمام مراحل نهایی را برای خرید خولیان آلوارز تکمیل کند. اتلتیکو مادرید به قراردادی برای جذب خولیان آلوارز نزدیک شده است و این تیم اسپانیایی بیش از ۷۵ میلیون یورو برای خولیان آلوارز به منچسترسیتی پیشنهاد داده و تلاش میکند تا این انتقال را انجام دهد.

البته انتقال خولیان آلوارز به اتلتیکو مادرید هنوز نهایی نشده است و همه چیز در انتظار وضعیت توافق شخصی با بازیکن آرژانتینی است. همچنین اتلتیکو مادرید هنوز به طور کامل انتقال سامو اومورودیون به چلسی را تایید نکرده است و برخی از جزئیات هنوز مشخص نشده است.

۱۰۰۹