ستاره مطرود یوونتوس در لیست خرید بارسلونا

ستاره مطرود یوونتوس در لیست خرید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فدریکو کیه زا، ستاره مغضوب یوونتوس که در لیست فروش این باشگاه هم قرار گرفته حالا توجه بارسلونا را به خود جلب کرده و امکان دارد در روزهای باقی مانده بازار نقل و انتقالات به کاتالان‌‌ها بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، خرید وینگر چپ یکی از اهداف اصلی مدیران بارسلونا در بازار نقل و انتقالات امسال بود. آن‌ها از مدت‌ها قبل چند بازیکن را زیر نظر داشتند، اما پس از یورو 2024، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا نیکو ویلیامز را جذب کنند. ستاره موثر تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو و زننده گل نخست ماتادورها در دیدار پایانی این مسابقات، به صورت جدی مورد توجه بارسلونا قرار داشت. اما حالا شنیده می‌شود که این بازیکن تمایل دارد در اتلتیک بیلبائو بماند.

مدیران بارسلونا هنوز امید دارند تا بتوانند این بازیکن را تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند، اما در حال حاضر مذاکره پیشرفته‌ای وجود ندارد. مدیران اتلتیک بیلبائو حاضر نیستند تا مبلغ فسخ قرارداد را به صورت قسطی دریافت کنند و تمام پول را در همین تابستان می‌خواهند، کاری که بارسا نمی‌تواند انجام دهد. اگر بارسلونا در هفته‌های پیش رو شارژ مالی شود بعید نیست که دوباره بخواهد برای خرید نیکو اقدام کند.

اما در صورتی که خرید نیکو به صورت قطعی منتفی شود، بارسلونا به سراغ دیگر گزینه‌ها خواهد رفت. به نقل از اسپورت، فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی یوونتوس گزینه جایگزین بارسلونا برای نیکو ویلیامز است. کیه زا شرایط خوبی در یوونتوس ندارد و اخیرا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است. یوونتوس حاضر است این بازیکن را با 20 میلیون یورو بفروشد.

1428