طعنه مورینیو به تاتنهام

طعنه مورینیو به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فنرباحچه می گوید بعضی وقت ها یادش می رود که روزی سرمربی تاتنهام بوده است.

به گزارش فوتبالی، فنرباحچه برای حضور در لیگ قهرمانان، باید در مسابقات مقدماتی و پلی آف شرکت کند. آن ها در صورت پیروزی مقابل لیل در راند دوم، باید در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار اسلاویا پراگ - رویال یونیون سنت گیلوس بروند.

به نقل از سایت گل، سرمربی 61 ساله پرتغالی به خبرنگاران گفت: "این اولین بار نیست که در این مرحله حضور دارم، بلکه دومین بار است. بعضی وقت ها تاتنهام را فراموش می کنم و من با این تیم در مرحله پلی آف چمپیونز لیگ حضور داشتم. این دومین بار است که در این وضعیت هستم، اما برای اولین بار از تابستان در باشگاهی حضور دارم که قبل تر از آن، بازی های یورو برگزار شده است. این باعث می شود تا کار ما دوبرابر سخت تر شود. سخت است چون بازیکنان به تازگی از بازی های اروپایی یا حتی المپیک برگشته اند. ما تاکنون 40 جلسه تمرینی داشته ایم و تنها چند تا از بازیکنان اصلی حضور داشتند. آن ها قدم به قدم به تیم اضافه شدند، اما دیگر جایی برای شکایت کردن نداریم، چون باید با این وضعیت کنار بیاییم."

4416