دستان باز مرد مشکی‌پوش نیمکت اتلتیکو مادرید در فصل جدید

دستان باز مرد مشکی‌پوش نیمکت اتلتیکو مادرید در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال فعالیت خوبی داشت و تبدیل به ضلع سوم مدعیان قهرمانی لالیگا شده است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید فصل گذشته عملکرد ناامیده‌کننده‌ای داشت. روخی بلانکو علی‌رغم شروع خوبی که در لالیگا داشت، موفق نشد به روند خوب خود در هفته‌های آغازین مسابقات ادامه دهد و به مرور زمان افت کرد. حالا مدیران اتلتیکو مادرید تصمیم دارند تا در بازار نقل و انتقالات به خوبی تیم خود را تقویت کنند تا فصل آینده دوباره در کنار رئال مادرید و بارسلونا جمع مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

آن‌ها برای تقویت خط دفاعی خود، رابین لی نورمان، مدافع ملی‌پوش رئال سوسیداد را به خدمت گرفتند. لی نورمان در یورو 2024 در کنار آیمریک لاپورت زوج خط دفاعی تیم ملی اسپانیا را تشکیل داد و نشان داد مدافع مطمئنی است. مدیران اتلتیکو پس از آن، الکساندر سورلوث، مهاجم نروژی ویارئال را به خدمت گرفتند تا جانشین آلوارو موراتا شود. سورلوث فصل گذشته با 23 گل زده دومین گلزن برتر لالیگا بود.

حالا اتلتیکو مادرید در آستانه نهایی کردن دو خرید بزرگ و مهم قرار دارد. کانر گلگر، هافبک ملی‌پوش چلسی که فصل گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا با مبلغ 40 میلیون یورو در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار دارد. همچنین خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هم احتمالا به زودی به جمع شاگردان دیگو سیمئونه اضافه شود.

در صورتی که این دو بازیکن به اتلتیکو مادرید بپیوندد، این تیم فصل آینده یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. 

1428