درخشش خرید جدید بایرن مونیخ در المپیک 2024 پاریس

درخشش خرید جدید بایرن مونیخ در المپیک 2024 پاریس

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اولیسه، بازیکن تازه‌وارد بایرن مونیخ در المپیک 2024 عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا هواداران اف سی هالیوود از خرید جدید تیمشان راضی باشند.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم بایرن مونیخ در این تابستان، مایکل اولیسه فرانسوی بود. بازیکنی که فصل گذشته در پیراهن کریستال پالاس عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود، مورد توجه چند باشگاه بزرگ و سرشناس انگلیسی قرار داشت. منچستریونایتد و چلسی به صورت جدی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند اما در نهایت این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت راهی بایرن مونیخ شود.

حالا این بازیکن در المپیک 2024 و زیر نظر تیری آنری درخشان ظاهر شد. تیم المپیک فرانسه در مسابقاتی که در خانه برگزار می‌شود، توانست به دیدار فینال صعود کند و حالا در این مرحله بایستی به مصاف تیم المپیک اسپانیا برود. اولیسه هم ستاره برجسته خروس‌ها در مسیر رسیدن به فینال بود.

بازیکنی که در برابر مصر در مرحله نیمه نهایی، یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و موفق به کسب نمره کامل 10 از 10 شد. او در این مسابقه 6 پاس کلیدی داد و آمار 100 درصد دریبل موفق را به ثبت رساند. همچنین 91 درصد پاس‌های او به سلامت به مقصد رسیدند.

او تا به اینجای کار دو گل و شش پاس گل در المپیک 2024 پاریس به ثبت رسانده است که رکورد فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. با این شرایط حالا هواداران بایرن مونیخ بیشتر از همیشه مشتاق هستند تا بازی‌های او را با پیراهن بایرن مونیخ تماشا کنند.

1428