بازیکن مورد نظر بارسلونا به تمرینات تیمش بازگشت

بازیکن مورد نظر بارسلونا به تمرینات تیمش بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز، وینگر جوان و اسپانیایی اتلتیک بیلبائو امروز در تمرینات این تیم حاضر شد تا مشخص شود که می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در تیم باسکی بماند.

به گزارش فوتبالی، تابستان امسال اخبار زیادی در خصوص انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا شنیده شد. بازیکن که با درخشش در یورو 2024 تبدیل به اولویت اصلی بارسایی‌ها در بازار نقل و انتقالات شده بود، تصمیم گرفت تا حداقل یک فصل دیگر در تیم خود بماند. او صبح امروز در تمرینات پیش‌فصل اتلتیک بیلبائو حاضر شد و اعلام کرد که برای شروع فصل جدید هیجان زیادی دارد.

این وینگر جوان در قرارداد خود بند فسخ قرارداد داشت که بارسلونا حاضر بود آن را بپردازد، اما مشکل اصلی توافق با خود بازیکن بود. برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند فشار بازیکنان اتلتیک بیلبائو، مخصوصا برادر او یعنی ایناکی ویلیامز عامل اصلی ماندن او در این باشگاه باسکی بود. اما برخی هم اعتقاد دارند که عدم اطمینان نیکو ویلیامز از این که مدیران بارسلونا می‌توانند قرارداد او را ثبت کنند یا نه، دلیلی بود که او را متقاعد کرد در این تابستان راهی بارسا نشود.

پاری سن ژرمن و چند باشگاه انگلیسی هم پیشنهاداتی برای خرید او ارائه کردند، اما این بازیکن ترجیح داد در فوتبال اسپانیا به کار خود ادامه دهد. به نقل از خبرگزاری مارکا، نیکو ویلیامز تعطیلات خودش را کوتاه کرد و به تمرینات اتلتیک بیلبائو رفت تا نشان دهد فصل آینده در اتلتیک بیلبائو بازی خواهد کرد.

باید دید تابستان سال آینده بارسلونا دوباره برای خرید او اقدام خواهد کرد یا خیر؟

1428