خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف آماده و سرحال برگشت!

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف آماده و سرحال برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله 9 روز مانده تا اولین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم آمادگی ستاره ازبکستانی خبر خوبی برای هواداران این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، اوستون اورونوف که با تیم امید ازبکستان در مسابقات فوتبال المپیک 2024 پاریس نتایج خوبی نگرفت بعد از بازگشت به کشورش و یکی دو روز استراحت به ترکیه سفر کرد و خودش را به اردوی پرسپولیس در این کشور رساند.

نکته عجیب این بود که او در آخرین بازی تیم امید ازبکستان در المپیک مقابل دومینیکن مصدوم شد و بازی را ترک کرد. بعد از ان اتفاق بود که خبر آمد مصدومیت اورونوف جدی است و حتی ممکن است چند بازی ابتدایی پرسپولیس در فصل جدید را از دست بدهد.

اما بعدا این خبر نه تنها تکذیب شد بلکه مشخص شد که اورونوف بسیار آماده و سرحال است. این مساله در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل تیم آماتور JK academy football که با برتری 5 بر دوی پرسپولیس به پایان رسید هم مشخص شد. 

گل سوم برای پرسپولیس توسط علیرضا عنایت‌زاده به ثمر رسید. حرکت عرضی خوب ارونوف پشت محوطه جریمه با پاس عمقی او برای عنایت‌زاده همراه شد که او در موقعیت تک‌به‌تک گل سوم تیم را به ثمر رساند.

آمادگی اورونوف که بدون اغراق محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در حال حاضر محسوب می‌شود خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم است. در غیاب چند ستاره که پرسپولیس را ترک کرده‌اند او می‌تواند ستاره اول تیمش در فصل جدید باشد.

1359