رسمی؛ بازیکنی که در بارسلونا ناکام بود راهی تیم سابقش شد

رسمی؛ بازیکنی که در بارسلونا ناکام بود راهی تیم سابقش شد

پایگاه خبری فوتبالی - اوریول رومئو که از هم‌تیمی های خود در بارسلونا خداحافظی کرده بود و با هانسی فلیک و خوان لاپورتا هم خداحافظی کرده بود، حالا به طور رسمی راهی ژیرونا شده است.

به گزارش فوتبالی ، در روز های اخیر مشخص شده بود که اوریول رومئو قرار است بارسلونا را ترک کند و به طور قرضی راهی ژیرونا شود. حالا این انتقال رسمی شده است و اوریول رومئو به طور رسمی و با قراردادی قرضی راهی ژیرونا شده است و باید دید که اوضاع برای او در این باشگاه به چه شکل پیش می رود. ژیرونا باشگاه سابق اوریول رومئو است. در حقیقت رومئو از ژیرونا راهی بارسلونا شد و حالا پس از ناکام ماندن در بارسا دوباره به ژیرونا برگشته است.

با رفتن سرخیو بوسکتس به اینتر میامی بود که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک جانشین برای او بود و به سراغ اوریول رومئو رفت. در نهایت اوریول رومئو نتوانست آن طور که باید و شاید در بارسلونا عمل کند و جمع آبی و اناری ها را ترک کرد.

این بازیکن ممکن بود که در ژانویه گذشته از بارسلونا برود اما شرایط برای رفتنش مهیا نشد و حالا در تابستان انقال او نهایی شده است. باید دید که بارسلونا به سراغ جذب هافبک دفاعی می رود یا خیر.

1470