هافبک پرتغالی لیورپول می‌خواهد در این تیم باقی بماند

هافبک پرتغالی لیورپول می‌خواهد در این تیم باقی بماند

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر پرتغالی لیورپول قصد دارد برای جایگاه خود در فصل آینده در ترکیب قرمزپوشان بندر مرسی ساید بجنگد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل فابیو کاروالیو در حال تلاش برای تثبیت خود در تفکرات آرنه اسلات سرمربی هلندی جدید لیورپول برای فصل آینده در لیگ برتر انگلیس و سایر رقابت های پیش رو است. در لیگ برتر انگلیس تیم هایی مانند ساوتهمپتون، لسترسیتی، فولام و تیم‌های زیاد دیگری به دنبال جذب ابن هافبک خوش تکنیک پرتغالی ‌هستند اما او بعد از رد پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی ساوتهمپتون به زودی با ریچارد هیوز جلسه ای برای روشن شدن آینده و جایگاه خود برگزار خواهد کرد.

در حال حاضر احتمال داده می شود با توجه به اینکه اسلات او را یک وینگر چپ به حساب می‌آورد و گزینه های زیادی هم در این پست در اختیار این مربی است، فابیو کاروالیو در نهایت از لیورپول جدا شود. در حال حاضر تیم های مختلفی خارج از لیگ جزیره پیشنهاداتی را برای جذب فابیو کاروالیو ارسال کردند که شرایط لیورپول را برآورده می کند، اما تصمیم در حال حاضر به عهده بازیکن است و او احتمالاً در صورت قطعی شدن جدایی پیشنهاد یکی از این تیم ها را می پذیرد. این بازیکن پیش از این در تیم هایی مانند هال سیتی و لایپزیگ به صورت قرضی بازی کرده است.

۱۰۰۹