دنی اولمو و مدیر برنامه های او آماده مذاکره با لایپزیگ برای انتقال به بارسلونا

دنی اولمو و مدیر برنامه های او آماده مذاکره با لایپزیگ برای انتقال به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو ستاره مدنظر بارسلونا پس از پایان تعطیلات تابستانی به تمرینات باشگاه لایپزیگ باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو دنی اولمو ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ و اندی بارا به عنوان بخشی از تیم مدیریت برنامه این بازیکن امروز به شهر لایپزیگ آلمان خواهند رفت. از سوی دیگر اعلام شده مدیر برنامه های دنی اولمو، آماده مذاکره با لایپزیگ برای پیشبرد قرارداد پس از پیشنهاد جدی بارسلونا است. در این مذاکرات شرایط شخصی تا ژوئن ۲۰۳۰ با این هافبک ۲۵ ساله مورد توافق قرار گرفته است اما هنوز برای انجام این انتقال از سوی باشگاه ها توافق نهایی لازم است.

در این مورد اعلام شده باشگاه لایپزیگ از پیشنهاد بارسلونا برای انتقال دنی اولمو راضی نیست. چند روز پیش وقتی از مارکو رز سرمربی لایپزیگ در مورد مذاکره با بارسلونا برای انتقال دنی اولمو پرسیده شد، او پاسخ داد: "دنی اولمو اعتبار بالایی دارد که با ما به دست آورده است. او به طرز شگفت انگیزی پیشرفت کرده است و همه میدانند که دنی اولمو چه توانایی هایی دارد و به همین دلیل همه باید از ارزش بازیکن آگاه باشند. بنابراین باشگاهی که واقعا او را میخواهد باید ارزش دنی اولمو را نیز پرداخت کند."

اولمو می خواهد به بارسلونا بپیوندد و توافق شفاهی همانطور که روزهای گذشته فاش شد انجام شده و او میتواند تا سال ۲۰۳۰ قراردادی با بلوگرانا امضا کند.

۱۰۰۹