دو بازیکن جوان بارسلونا که در دو تابستان اخیر به رئال مادرید گل زدند (عکس)

دو بازیکن جوان بارسلونا که در دو تابستان اخیر به رئال مادرید گل زدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان هم مثل تابستان قبلی، یک ال کلاسیکوی دوستانه در کشور آمریکا برگزار شد و در این بازی در نهایت بارسا موفق شد با نتیجه دو بر یک رئال مادرید را شکست بدهد و فاتح ال کلاسیکوی تابستانی شود.

به گزارش فوتبالی ، در ال کلاسیکوی دوستانه که در این تابستان برگزار شد، پائو ویکتور ستاره بارسلونا بود. این مهاجم بیست و دو ساله موفق شد دو گل به رئال مادرید بزند و عامل اصلی پیروزی تیمش بود.

در تابستان گذشته بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در ال کلاسیکوی دوستانه با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست داد. در آن بازی فرمین لوپز توانست دروازه رئال مادرید را باز کند و برای بارسلونا گلزنی کند. فرمین لوپز در ال کلاسیکوی برگشت لالیگا هم در فصل گذشته توانست دروازه رئال مادرید را باز کند.

فرمین لوپز بیست و یک سال سن دارد و بر خلاف پائو ویکتور که یک مهاجم است، یک هافبک است که البته در کار های هجومی تیمش به طور پیوسته مشارکت می کند.

رئال مادرید در ال کلاسیکو های دوستانه که در آمریکا برگزار می شوند، هرگز نتوانسته است بارسلونا را شکست بدهد و در چهار بازی مغلوب شده است. باید دید که در ال کلاسیکو های رسمی در طول فصل چه اتفاقاتی می افتد.

1471