شب سرنوشت‌ساز پرسپولیسی‌ها؛ آیا سهمیه‌های خارجی احیا می‌شوند یا می سوزند؟

شب سرنوشت‌ساز پرسپولیسی‌ها؛ آیا سهمیه‌های خارجی احیا می‌شوند یا می سوزند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت سهمیه‌های خارجی پرسپولیس هنوز مشخص نیست و قرمزها برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید منتظر جواب استعلام سازمان لیگ هستند.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته باشگاه‌های لیگ برتری 1+4 سهمیه خارجی داشتند و پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، این عدد به 1+5 افزایش یافت البته در فصل گذشته قانونی مبنی بر سوختن سهمیه‌های خارجی در صورت عدم حضور بازیکن در 60 درصد مسابقات فصل مطرح شد و اکنون پایبند بودن به این قانون مشخص نیست. 

بسیاری اعتقاد دارند دو سهمیه پرسپولیس باید بابت وحدت حنانوف و نبیل باهویی بسوزد البته رضا درویش اعتقاد دارد این دو بازیکن به‌علت مصدومیت از لیست پرسپولیس دور بوده‌اند و سهمیه قرمزهای پایتخت نخواهد سوخت.

اگر سهمیه‌های پرسپولیس احیا نشود، این باشگاه نمی‌تواند دفاع چپ خارجی یا مهاجم جذب کند و این درحالی است که طبق شنیده‌ها مدیریت پرسپولیس با یحیی عطیه‌الله به توافق رسیده است. رضا درویش مدتی پیش مدارک باهویی و حنانوف را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار قرمزها است.

در این بین شایعه شده چندین باشگاه لیگ برتری اعتراض خود به بازگشت سهمیه‌های پرسپولیس را اعلام کرده‌اند و در این راستا قرار است جلسه‌ای هم برگزار شود. طبق شنیده‌ها جواب استعلام سازمان لیگ در مورد سهمیه‌های خارجی پرسپولیس، امشب به دست مدیران باشگاه می‌رسد و در صورتی که سهمیه قرمزپوشان پایتخت نسوخته باشد، به‌زودی از بازیکنان جدید این تیم رونمایی خواهد شد.

اکنون باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا رضا درویش می‌تواند دو بازیکن خارجی جدید جذب کند یا نه. گفتنی است پرسپولیس در بازار تابستانه لیگ بیست‌وچهارم دو بازیکن خارجی به نام‌های الکسیس گوئندوز و ایوب العلمود را جذب کرده است.

5793