پشت پرده پیوستن احمد گوهری به استقلال خوزستان

پشت پرده پیوستن احمد گوهری به استقلال خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سابق پرسپولیس روز گذشته با عقد قراردادی به‌شکل رسمی راهی استقلال خوزستان شد.

به گزارش فوتبالی، احمد گوهری در پرسپولیس هیچ‌وقت نتوانست جایگاه خود را در ترکیب اصلی پیدا کند. گوهری با تصمیم یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌وسوم به آلومینیوم اراک قرض داده شد و عملکرد نسبتا خوبی در این تیم داشت. احمد گوهری زیر نظر مجتبی حسینی روزهای خوبی را تجربه کرد و پس از اتمام قرارداد قرضی خود، امیدوار بود با توجه به جدایی علیرضا بیرانوند، شانس بازی در پرسپولیس را پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا گوهری تصمیم به جدایی قطعی از پرسپولیس بگیرد و در حالیکه از شمس آذر به عنوان مقصد او نام برده می‌شد، راهی استقلال خوزستان شد.

علیرضا جعفرپور دروازه‌بان فصل گذشته شمس آذر، با پایان لیگ بیست‌وسوم برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان پیوست و مازیار زارع که جانشین سعید دقیقی شده بود، پیش از قطع همکاری با شمس‌آذر قزوین به مدیران این تیم تاکید کرد باید جانشینی برای جعفرپور پیدا شود و برای همین احمد گوهری را پیشنهاد داد.

گوهری با شمس‌آذر برای عقد قراردادی به ارزش 6.5 میلیارد تومان به توافق رسید اما ناگهان مدیران شمس‌آذر قزوین اعلام کردند این بازیکن گران است و چنین پولی را برای به‌خدمت گرفتن او پرداخت نمی‌کنند. برای همین پرونده حضور احمد گوهری در شمس‌آذر بسته شد و درنهایت این بازیکن با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست.

5793