ساعتی که رونالدو در بازگشت به النصر بر دست داشت، چقدر می‌ارزد؟

ساعتی که رونالدو در بازگشت به النصر بر دست داشت، چقدر می‌ارزد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی به اردوی النصر عربستان اضافه شده است و کار خود را به طور رسمی برای فصل جدید آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در بازگشت به اردوی النصر، با هم‌تیمی های خود و اعضای کادر فنی خوش و بش کرد و به این ترتیب بود که پس از مدت ها دوباره آن ها را دید. رونالدو در این مراسم دیدار با هم‌تیمی هایش، یک ساعت ویژه بر دست داشت که این ساعت او در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

این ساعت از برند فرانک مولر است و به ساعت الماس مشهور است. قیمت آن دو میلیون یورو است و کریستیانو رونالدو این ساعت گران قیمت را برای دیدار با هم‌تیمی های خود روی دستش گذاشته بود.

کریس رونالدو به طور کلی ساعت های گران قیمتی از برند های مختلف دارد که بار ها از آن ها استفاده کرده است و این ساعت ها دیده شده و مورد توجه قرار گرفته اند.

رونالدو در النصر عربستان هنوز نتوانسته فاتح رقابت های لیگ عربستان شود و در فصل جدید به دنبال این است که در این بازی ها به قهرمانی برسد. ضمن این که به دنبال قهرمانی در رقابت های قاره آسیا نیز هست. از لحاظ افتخارات تیمی اوضاع برای رونالدو در النصر چندان خوب پیش نرفته است.

1471