رونمایی از دلیل استعفا مازیار زارع / رییس هیات مدیره شمس آذر: او با ما کنار نمی‌آمد!

رونمایی از دلیل استعفا مازیار زارع / رییس هیات مدیره شمس آذر: او با ما کنار نمی‌آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- مازیار زارع دو روز پیش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد و اکنون در فاصله چند روز مانده به لیگ برتر، وضعیت نیمکت تیم قزوینی برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، شمس‌آذر قزوین را به مقصد ملوان بندرانزلی ترک کرد. هیات مدیره شمس‌آذر قزوین هم پس از مذاکره فشرده با چندین گزینه، درنهایت با مازیار زارع به توافق رسید. زارع فعالیت خود در شمس‌آذر را زمانی آغاز کرد که شهاب زندی مدیرعامل فعلی این باشگاه بنا به دلایلی کنار تیم حضور نداشت. 

طبق گفته اطرافیان مازیار زارع او از همان ابتدا با رییس هیات مدیره شرط کرده بود که نقل‌وانتقالات زیر نظر او دنبال شود اما دو روز پیش شاهد حضور چندین بازیکن جدید در تمرین شمس‌آذر قزوین بود که بدون هماهنگی با او جذب شده بودند، همین موضوع هم سبب شد زارع استعفای کتبی خود را به مدیران شمس‌آذر قزوین تحویل بدهد.

در همین راستا خبرنگار فوتبالی با مهرزاد نجفیان رییس هیات مدیره شمس‌آذر قزوین گفت‌وگو کرد که آن را در ادامه می‌خوانید:

مازیار زارع از هدایت شمس‌آذر کناره‌گیری کرد. چرا چنین اتفاقی رخ داد؟

ما برای مازیار زارع احترام زیادی قائل هستیم و او را دوست داریم اما ایشان با شرایط ما کنار نیامد. برخی مسائل را از روز اول برای زارع شرح دادیم و گفتیم که حضور جوانان برای ما مهم است. ما چند استعدادیاب داریم و آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند. فلسفه شمس‌آذر در چند سال اخیر کاملا مشخص است. شما ببینید باشگاه‌های لیگ برتر تا چه اندازه دنبال بازیکنان ما هستند و چه افرادی از شمس‌آذر جدا شدند و رفتند.

مازیار زارع به شما نگفته بود باید نقل‌وانتقالات زیر نظرش باشد؟ ظاهرا بدون اطلاع او بازیکن جذب کرده‌اید!

سرمربی تایید نکند ما با کسی قرارداد امضا نمی‌کنیم. عرض کردم ما چندین استعدادیاب داریم، بازیکن معرفی می‌کنند و زارع می‌توانسته از آن‌ها تست بگیرد، مگر ما گفتیم چنین چیزی نباشد؟

شما هم رفتید و با مسعود شجاعی صحبت کردید...

قطع همکاری با مازیار زارع قطعی نیست و به‌زودی رسما موضع خود را اعلام خواهیم کرد. در مورد صحبت با مسعود شجاعی اطلاعی ندارم اما چندین گزینه برای جانشینی زارع داریم.

پس شهاب زندی مذاکره کرده است؟

ممکن است ایشان صحبت کرده باشند. من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم.

مازیار زارع با شهاب زندی مشکل داشت؟

بحث مشکل شخصی یا هر چیز دیگری مطرح نبود. شهاب زندی شاگرد مازیار زارع بوده است و قطعا به او احترام می‌گذارد اما همه انسان‌ها ممکن است با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند.

یک روزنامه خبری مبنی بر انحلال شمس‌آذر بابت اتفاقات اخیر این باشگاه منتشر کرده است. این موضوع صحت دارد؟

خیر. اصلا نمی‌دانم چگونه این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. من رییس هیات مدیره هستم و آن وقت تیم بدون اطلاع من قرار است منحل شود؟ جالب است!

گفت و گو از علیرضا کوچک