بدن‌های ورزیده بازیکنان پرسپولیس؛ تمریناتی سنگین به سبک دوران برانکو!

بدن‌های ورزیده بازیکنان پرسپولیس؛ تمریناتی سنگین به سبک دوران برانکو!

پایگاه خبری فوتبالی- خوان کارلوس گاریدو روی تمرینات بدنسازی تاکید زیادی دارد و احتمالا در لیگ بیست‌وچهارم شاهد یک پرسپولیس جنگنده خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت خوان کارلوس گاریدو را به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب کند و این سرمربی اسپانیایی هدایت قرمزپوشان پایتخت را قبول کرد. گاریدو از همان روز اول با تیمی نصفه و نیمه مواجه شد که چهار بازیکن تاثیرگذار خود یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و عبدالکریم حسن را از دست داده بود. مدیریت پرسپولیس رفته‌رفته جانشینان این بازیکنان را به نفرات پرسپولیس اضافه کرد و تنها، حل معمای دفاع چپ باقی مانده است که طبق شنیده‌ها، یحیی عطیه‌الله نزدیک‌ترین گزینه برای توافق با قرمزها است.

ادریس سیسی مربی بدنساز پرسپولیس است که تمرینات پرفشار او باعث شد امید عالیشاه در برنامه فوتبال برتر این مربی بدنساز را با مارکو مقایسه کند. مارکو در زمان برانکو ایوانکوویچ مربی بدنساز پرسپولیس بود و بسیاری اعتقاد داشتند عملکرد خوب بازیکنان برانکو به‌خاطر تمرینات مارکو است و برای همین بازیکنان تا لحظه آخر دنبال توپ می‌دوند و در زمین می‌جنگند. طبق تصاویر منتشر شده از تمرینات اخیر پرسپولیس با سیسی، ورزیده‌تر شدن بدن بازیکنان مشخص است. یکی از مدافعان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی تاکید کرد:

"حقیقتا نفسمان را بریده است. تمرینات پرفشاری داریم. زمانی که هنوز در تهران حضور داشتیم و به ترکیه نرفته بودیم، در دو نوبت به ما تمرین می‌داد. حالا هم بدنسازی پرفشار است و سیسی کارش را بلد است. گاریدو تاکید زیادی روی تمرینات دارد".

اکنون باید منتظر ماند و دید نتیجه این تمرینات پرفشار چه خواهد بود و آیا قرمزها در لیگ بیست‌وچهارم موفق می‌شوند یا خیر.

5793