پیش‌بازی سپاهان - شباب‌الاهلی امارات؛ سردار علیه صعود نماینده ایران!

پیش‌بازی سپاهان - شباب‌الاهلی امارات؛ سردار علیه صعود نماینده ایران!

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان باید در اولین بازی پلی‌آف خود برای حضور در لیگ نخبگان از شباب‌الاهلی امارات میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان باتوجه به قهرمانی در جام حذفی سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را گرفته که برای اولین دوره برگزار خواهد شد. بر همین اساس نماینده فوتبال ایران فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان باید از شباب‌الاهلی امارات میزبانی کند و در صورت برد این مسابقه، در دیداری دیگر به مصاف الغرافه قطر برود تا راهی لیگ نخبگان شود. البته شاگردان ژوزه مورایس در صورت شکست احتمالی هم راهی لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دوم آسیایی خواهند شد.

این مسابقه اولین بازی فصل جدید سپاهان خواهد بود که شاید یکی از مهم ترین بازی‌ها هم هست و از سپاهان تحت هدایت مورایس برای سومین فصل متوالی رونمایی خواهد شد. مسابقه‌ای که شاید عمده دردسر سرمربی پرتغالی در خط دفاعی باشد چرا که سه بازیکن تیم ایرانی یعنی هادی محمدی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و مورایس در این پست فقط محمدامین حزباوی را در اختیار دارد.

در سمت مقابل شباب‌الاهلی امارات با نائب قهرمانی در فصل گذشته ادنوک لیگ راهی پلی آف لیگ نخبگان شده است. تیمی که از لحاظ ارزش تیمی در سایت ترانسفرمارکت حدود سه برابر گران‌تر از سپاهان است و به تازگی ستاره فوتبال ایران یعنی سردار آزمون را از ایتالیا راهی دبی کرده است.

سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو بازیکن ایرانی شباب‌الاهلی هستند که عزت‌اللهی باتوجه به مصدومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود اما سردار باید اولین بازی خود با پیراهن قرمز تیم اماراتی را مقابل تیم سابقش سپاهان انجام دهد و طبیعتاً چشم‌ها روی این مهاجم ملی پوش متمرکز خواهد بود.

مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا

سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات

 سه‌شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: کیم جونگ هیوک، پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل و کیم ووسونگ از کره جنوبی

1997