ستاره‌های فصل قبل ژیرونا که این تیم را ترک کردند (عکس)

ستاره‌های فصل قبل ژیرونا که این تیم را ترک کردند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ژیرونا در فصل گذشته بدون تردید تیم شگفتی ساز رقابت های لالیگا بود و توانست در نهایت در رده سوم لیگ فوتبال اسپانیا قرار بگیرد و سهمیه حضور در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت ژیرونا در فصل قبل، ستاره هایی بودند که در این تیم بازی می کردند. این ستاره ها البته چندان شناخته شده نبودند اما با درخشش در ژیرونا بر سر زبان ها افتادند. حالا برخی از ستاره های اصلی ژیرونا در فصل قبل، در تابستان جاری این تیم را ترک کرده اند.

کوتو راهی بروسیا دورتموند شده است. ساوینیو به منچسترسیتی پیوسته است. گارسیا راهی بایر لورکوزن شده است و دووبیک هم به تیم آ اس رم پیوسته است و به این ترتیب چهار ستاره اصلی ژیرونا از این تیم جدا شده اند.

حالا باید دید که با رفتن این بازیکن ها از ژیرونا، آیا این تیم در فصل پیش رو هم می تواند عملکرد فصل گذشته را تکرار کند و درخشان ظاهر شود یا این که ژیرونا هم مثل خیلی از تیم های دیگر که درخشش مقطعی داشتند، دچار افت می شود و دیگر نمی تواند با تیم هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا رقابت کند.

1471