مدیرعامل سپاهان: درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم/ حرف‌هایی که مطرح می‌شود ریشه درستی ندارد

مدیرعامل سپاهان: درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم/ حرف‌هایی که مطرح می‌شود ریشه درستی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سپاهان به ماجرای درخواست افزایش بودجه از سوی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی آذربایجانی در خصوص وضعیت سپاهان و همچنین مسایل درخواست افزایش سقف بودجه   مطالبی به شرح زیر بیان کرد:

* بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شد. در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شد و به نظر می‌رسد تیم آماده‌ای خواهیم داشت. امیدوارم برابر نماینده اماراتی بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا سپاهان ایران تا دل مردم اصفهان و ایران شاد شود.

* مورایس لیستی به ما داده بود، سعی کردیم نفرات خوبی که در این لیست بود را با توجه به ظرفیت موجود و واقعیت‌هایی که وجود دارد، جذب کنیم.

* درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم؛ جلسه‌ای را فدراسیون برای بررسی درخواست باشگاه‌ها مقرر کرد و مسائلی طرح شد. گفتیم اگر بخواهیم برابر تیم‌های آسیایی ده‌ها میلیون یورویی بایستیم، باید هزینه‌های متناسبی انجام دهیم. یکی از باشگاه‌ها پیشنهادی داد و ما هم این پیشنهاد را تایید کردیم که در نهایت تصمیمی گرفته نشد، اینکه گفتند عدد گفته شده را اطلاعی ندارم.

* عدد و ارقام مشخص است و یک عددی داریم که مجمع باشگاه تایید کرده است. عددی درآمدی حاصل از ترانسفر بازیکنان داریم و عددی نیز سازمان لیگ تحت عنوان جوایز آسیای اشاره کرده است.

* سقف  در زمانی مشخص می‌شود که کارمان در آسیا تمام شده و بررسی می‌شود چقدر جوایز آسیایی داشته‌ایم که با توجه به اعداد AFC این درآمد رقم قابل توجهی خواهد بود. بعید می‌دانم مشکل خاصی در این موضوع داشته باشیم و مسئله خاصی نیز نبوده است. حرف‌هایی که مطرح می‌شود ریشه درستی ندارد.

* باید تست‌های سلامت بازیکنان انجام می‌شد که دهم مرداد نوبت داشتیم. همه بازیکنان حضور یافتند و همگی در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شدند. بازیکنان جدید نیز امروز به سمت سازمان لیگ رفتند و فرم بودجه را تحویل دادیم تا انشالله فردا ثبت شوند، بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

* در خصوص انتقال حسین‌نژاد مذاکراتی داشتیم و پیشنهاداتی داشته است که با توجه به علاقمندی او در حال بررسی پیشنهادات هستیم. این ترانسفر که شاید رقم بیشتری هم داسته باشد قاعدتا به سقف بودجه اضافه می‌شود.

* مذاکراتی در خصوص جذب  بازیکن خارجی انجام شد، قدری شرایط پیچیده شد، اما هنوز در حال پیگیری هستیم و امیدوارم تیم را با دو بازیکن پست هافبک و مهاجم تقویت کنیم. متاسفانه به بازی پیش رو نرسیدند و اگر اتفاقات جور دیگری بود می‌توانستیم این بازیکنان را در ترکیب داشته باشیم.

* سپاهان نماینده ایران است و همه تلاش می‌کنند نماینده کشورمان نمایش خوبی برابر شباب الاهلی داشته باشد.

7474