عکس؛ اضافه شدن ستاره فرانسوی به اردوی الاتحاد

عکس؛ اضافه شدن ستاره فرانسوی به اردوی الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته ستاره فرانسوی تیم الاتحاد عربستان به اردوی این تیم اضافه شد و به این ترتیب کار خود را برای فصل جدید استارت می زند.

به گزارش فوتبالی ، انگولو کانته در رقابت های یورو 2024 در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشت و عملکرد خوبی را از خودش نشان داد. این بازیکن در حال حاضر سی و سه سال سن دارد و به این ترتیب با وجود سن و سالی که دارد همچنان عملکرد خوبی از خودش نشان می دهد. انگولو کانته یک هافبک وسط است که در کار های تدافعی تیمش خیلی می تواند مفید واقع شود.

الاتحاد عربستان در کشور اسپانیا یک اردو برگزار کرد و در این اردو بازی های دوستانه ای مقابل سویا و رئال بتیس داشت که البته هر دوی آن ها را باخت. الاتحاد مقابل سویا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و مقابل رئال بتیس هم بازی را با نتیجه چهار بر یک باخت و اوضاع برایش خوب پیش نرفت.

باشگاه الاتحاد تصاویر اضافه شدن انگولو کانته به اردوی الاتحادی ها را منتشر کرده و نوشته است:" کانته به اردو اضافه شد " این ستاره فرانسوی با هم‌تیمی های خود خوش و بش کرد.

الاتحاد عربستان قرار است چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در یک بازی دوستانه به مصاف اینتر برود و باید دید که اوضاع در آن بازی برای الاتحاد چگونه پیش می رود.

1470