یحیی عطیه‌الله، سومین دفاع چپ برتر جام جهانی قطر؛ پرسپولیس بمب را منفجر می‌کند؟

یحیی عطیه‌الله، سومین دفاع چپ برتر جام جهانی قطر؛ پرسپولیس بمب را منفجر می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس در صورت توافق با یحیی عطیه‌الله، بی‌شک یک بمب نقل‌وانتقالاتی را منفجر کرده است.

به گزارش فوتبالی، هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم با شوک بزرگی مواجه شدند و آن درخواست جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت بود. عبدالکریم حسن پس از جام جهانی 2022 و عملکرد ضعیف با تیم ملی قطر، در پاسخ به انتقاد چند هوادار از کوره در رفت و همین موضوع باعث شد مجوز حضور او در فوتبال قطر و تیم ملی صادر نشود. عبدالکریم حسن هم پس از ترک قطر به فوتبال کویت رفت و پس از مدتی، پرسپولیس موفق شد این بازیکن را به‌صورت آزاد جذب کند.

عبدالکریم اما پس از پایان لیگ بیست‌وسوم متوجه شد مشکلات او برای حضور در قطر رفع شده است و برای همین به مدیران پرسپولیس اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به‌حضور در فوتبال ایران ندارد و نهایتا راهی الوکره شد.

مدیران پرسپولیس پس از اینکه متوجه شدند حسن علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد، مذاکرات خود با گزینه‌های دیگر را آغاز کردند. یحیی عطیه‌الله گزینه مورد علاقه گاریدو برای پست دفاع چپ بود که مقطعی پرونده حضور او در ایران بسته شد و حالا بار دیگر در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس قرار دارد. عطیه‌الله کیفیت فنی بالایی دارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. مراکش با یحیی عطیه‌الله در جام جهانی قطر شگفتی ساز شد و با شکست اسپانیا و پرتغال به نیمه‌نهایی رسید اما برابر فرانسه شکست خورد و فینال نرسید.

طبق داده‌های سایت‌های مختلف، یحیی عطیه‌الله در جام جهانی 2022 پس از تئو هرناندز و دالی بلیند، بهترین مدافع جام لقب گرفت و قطعا حضور او در پرسپولیس می‌تواند کمک شایانی به سرمربی اسپانیایی کند.

اکنون باید دید آیا عطیه‌الله با قرمزها به توافق نهایی می‌رسد یا نه.

5793