جلسه سرنوشت‌ساز سپاهانی ها با فدراسیون فوتبال درباره سقف بودجه؛ بعید است افزایش پیدا کند!

جلسه سرنوشت‌ساز سپاهانی ها با فدراسیون فوتبال درباره سقف بودجه؛ بعید است افزایش پیدا کند!

پایگاه خبری فوتبالی- زردپوشان اصفهانی به‌دنبال افزایش سقف بودجه هستند و در این راستا شنیده شده، قرار است جلسه مهمی با مسئولین فدراسیون فوتبال برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته قانون سقف بودجه حواشی زیادی را به همراه داشت و این موضوع سبب کسر امتیاز از دو تیم سپاهان و پرسپولیس شد، البته پس از مدتی امتیازهای کسر شده به حساب دو تیم بازگشت و درنهایت قرمزپوشان تهرانی با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال، جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در لیگ برتر بیست‌وچهارم هم قانون سقف بودجه پابرجاست اما این مبلغ، افزایش هم یافته است.

 سپاهان در بازار تابستانه بازیکنانی مانند محمدامین حزباوی، صالح حردانی، حسین گودرزی، وحدت حنانوف، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور را جذب کردند و طبق شنیده‌ها این پایان کار زردها در

بازار نقل‌وانتقالات نیست.

سپاهانی‌ها برای جذب بازیکنان خارجی خود نیاز دارند سقف بودجه افزایش پیدا کند و برای همین مدیران این باشگاه، قرار است جلسه‌ای را با مسئولین فدراسیون فوتبال برگزار کنند. زردپوشان اصفهانی اگر بتوانند سقف بودجه خود را افزایش دهند، دیگر نگرانی برای امضای قرارداد با بازیکنان خارجی ندارند و با خیال آسوده‌ای کار را دنبال می‌کنند اما به نظر نمی رسد که این جلسه جواب بدهد و فدراسیون فوتبال، سقف بودجه را اضافه کند.

باید صبر کرد و دید خروجی این جلسه چه خواهد بود.

5793