طارمی در ایتالیا، دایی را سمبل فوتبال ایران خواند!

طارمی در ایتالیا، دایی را سمبل فوتبال ایران خواند!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی در گفت و گو با دوربین باشگاه اینتر به تعریف و تمجید از علی دایی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که با انتقال به اینتر به یکی از بزرگ‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران بدل شده حالا در تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از او در رسانه رسمی باشگاه اینتر به نکات جالبی اشاره کرده و در بخشی از آن به تعریف و تمجید از علی دایی پرداخته است.

طارمی درباره اثر مستقیم علی دایی در فوتبال حرفه‌ای خود، چنین توضیحی داده است:" علی دایی مرا به پرسپولیس که باشگاهی بزرگ در ایران است، فراخواند. رفتن به پرسپولیس هیجان‌انگیز بود و برای من فوق‌العاده بود. علی دایی سمبل فوتبال ایران است." 

الماس بوشهری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود درباره کارهای بزرگی که علی دایی برای فوتبال ایران انجام داده، گفته است:" علی دایی عنوان بهترین گلزن جهان در رده ملی را در اختیار داشت تا اینکه کریستیانو رونالدو رکورد او را شکست. علی دایی اما هنوز برای ما یک اسطوره است."

به هرحال علی دایی نقش پررنگی برای موفقیت طارمی داشته و با کشف استعداد او در باشگاه ایران‌جوان و بردن وی به پرسپولیس گام موثری برای پیشرفت این ستاره بوشهری برداشته است. چندی پیش بود که دایی در مصاحبه خود با روزنامه معروف گاتزتا دلواسپورت به خصوصیات ویژه طارمی پرداخته و از او تعریف و تمجید کرده بود.

9098