ردپای فوق تکراری آلوز در تراکتور؛ مهندس گلسازی!

ردپای فوق تکراری آلوز در تراکتور؛ مهندس گلسازی!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز در پیش‌فصل هم نشان داده بی‌تاب ارسال پاس گل است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در دیدار تدارکاتی دیروزش مقابل یک تیم گمنام ترکیه‌ای به تساوی یک بر یک رسید. مسابقه‌ای که تی‌تی‌ها موفق به گلزنی در دقایق ابتدایی بازی شدند و شش دقیقه بعد با اشتباه عارف آقاسی و اهدای پنالتی به حریف، دروازه خود را بازشده دیدند که این نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند.

اما گل تراکتور در دقیقه ۸ بازی باز هم ردپای یک چهره تکراری را داشت؛ ریکاردو آلوز! ستاره پرتغالی که در دو فصل اخیر لیگ برتر توانسته عنوان برترین پاسوری را کسب کند و از حالا نشان می‌دهد اسبش را برای سومین سال پیاپی هم زین کرده و می‌خواهد در تصاحب این عنوان هت‌تریک کند.

گل دیروز تی‌تی‌ها با ارسال ریکاردو آلوز از روی ضربه آزاد به دست آمد و رحمان جعفری پس از دفع اشتباه توپ توسط مدافعان حریف، توپی که مقابل پایش افتاده بود را تبدیل به گل کرد تا در روزی که تیمش حریفی کروات برای رقابت با وی خریداری کرده، گلزنی کرده باشد.

با اینکه با توجه به اشتباه بازیکنان رقیب و دفع نامناسب توپ که به جعفری رسید، نمی‌توان نام پاس گل برای سانتر آلوز گذاشت؛ اما باز هم مهارت بالای ستاره پرتغالی در ارسال ضربات مشخص می‌شود و البته به نظر با وجود جذب ستاره‌هایی نظیر مهدی ترابی، باید همچنان ریکی آلوز را مسئول ارسال ضربات آزاد در تراکتور دانست.

1997