مسی در ورزشگاه جدید اینترمیامی بازی خواهد کرد؟

مسی در ورزشگاه جدید اینترمیامی بازی خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه 25 هزار نفری جدید باشگاه اینتر میامی در سال 2026 آماده خواهد شد که شاید مسی هرگز در این ورزشگاه بازی نکند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس امیدوار بود که در سال 2025 به این ورزشگاه منتقل شود و لیونل مسی بتواند در این ورزشگاه حضور داشته باشد اما حالا افتتاحیه ورزشگاه یک سال به تعویق افتاده است. 

ورزشگاه جدید اینتر میامی در محیطی به مساحت 131 هکتار ساخته خواهد شد که یک مرکز تجاری، مرکز سرگرمی، دفتر و هتل بخشی از ان خواهد بود. این پروژه از آگوست 2023  آغاز شده است و بر خلاف تصور اولیه در دسامبر 2025 به پایان نخواهد رسید. 

باشگاه اینتر میامی امیدوار بود که امسال اخرین سال حضور این باشگاه در ورزشگاه چیس باشد و بتوانند به ورزشگاه جدیدشان منتقل شوند اما به نظر می رسد که این ایده به تاخیر افتاده است و هواداران تیم صورتی پوش باید حداقل یک سال دیگر منتظر بمانند و این ورزشگاه زودتر از سال 2026 آماده نخواهد شد. 

قرارداد کنونی مسی با اینتر میامی تا پایان سال 2025 اعتبار دارد که  مشخص نیست که آیا مسی شانسی برای حضور در ورزشگاه جدید اینتر میامی دارد یا نه. حضور مسی در این ورزشگاه از نظر تبلیغاتی برای باشگاه آمریکایی خیلی مهم است.

4125