"منتظر"های سرخابی؛ تکلیفم را معلوم کن!

"منتظر"های سرخابی؛ تکلیفم را معلوم کن!

پایگاه خبری فوتبالی- از عرش تا فرش. این اتفاق در فوتبال راحت‌تر از آنچه فکرش را کنید می‌افتد.

به گزارش فوتبالی، فوتبال مثل زندگی، بالا و پایین زیاد دارد. بی‌رحمی و روی خوش هم زیاد دارد. این را بیش از همه در حال حاضر بازیکنانی درک می‌کنند که شاید در فصل نقل و انتقالات‌های قبلی مورد توجه سرخابی‌ها و بمب نقل وانتقالاتی بودند و در این فصل شاید آخرین بازماندگان بدون تیم و یا به دنبال تیم! 

قطعا اولین نفر این لیست سعید صادقی است. بازیکنی که هر روز خبر جدیدی در مورد ماندن یا رفتنش منتشر می‌شود اما آن چیزی که مشخص است این است که او در تفکرات اصلی گاریدو نقش خاصی نخواهد داشت. شاید صادقی بماند و با اتفاقاتی حتی به ترکیب اصلی هم برسد و شاید درخشش سابق را از خودش نشان بدهد اما در حال حاضر او از یک بمب نقل وانتقالاتی به گزینه‌ای که سر نخواستنش دعواست تبدیل شده است. 

پرسپولیس از این مدل بازیکن یکی دیگر هم دارد. مهاجمی که تنها گل تیم‌های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را زد حالا از این تیم به آن تیم دست به دست می‌شود. مهدی عبدی که خیلی زود پله‌های پیشرفت را برعکس طی کرد بعید به نظر می‌رسد که فصل بعد هم سرخپوش باقی بماند. به این لیست می‌توان احمد گوهری را هم اضافه کرد که بین انتخاب دروازه‌بان دوم ماندن و رفتن به تیم دیگر مانده است و البته مشکل رضایت‌نامه هم دارد.

در اردوی رقیب هم از این بازیکنان می‌توان پیدا کرد که البته بیشتر آنها خارجی هستند. در صدر لیست آبی‌ها منتظر محمد با وضعیت عجیب و غریب قرار دارد. اختلافات نکونام با مدیران استقلال (هر کسی باشد تفاوتی ندارد گویا) بیش از همه باعث ضرر کردن بازیکنان خارجی شده است. منتظر محمد، نویدکیا را مشتری خود می‌بیند اما باید همچنان منتظر بماند تا تکلیفش مشخص شود. 

دروازه‌بان خارجی استقلال هم شرایطی مشابه دارد. کوین یامگا را هم باید به این لیست اضافه کرد. بازیکنی که برخلاف بقیه جواد نکونام به شدت به ماندن او علاقه دارد اما شرایط جسمانی او تصمیم‌گیری را سخت کرده است. رفتن یا ماندن یامگا احتمالا یکی از سخت‌ترین تصمیمات فنی و احساسی کادر فنی استقلال خواهد بود. بازیکنان دیگر استقلال مانند فخرالدینی و ارسلان مطهری و جعفر سلمانی هم که قرارداد ندارند و به دنبال تیم‌هایی هستند تا خود را هر چه زودتر از لقب بازیکنان بدون تیم رها کنند و بتوانند فصل جدیدی را با پیراهن جدید آغاز کنند.

4326