مدافعی که کلین‌شیت بیرانوند و برد را از تراکتور گرفت!

مدافعی که کلین‌شیت بیرانوند و برد را از تراکتور گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور دیروز با اهدای پنالتی به حریف مانع از پیروزی تیمش شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دوستانه دیروز تراکتور در ترکیه برگزار شد تا تی‌تی‌ها بالاخره موفق به انجام یک بازی دوستانه در اردوی خارج از کشور خود شوند. دیداری که دراگان اسکوچیچ شاگردانش را محکی جدی زد و به نوعی از ایده‌هایش برای فصل جدید پرده برداشت.

تی‌تی‌ها در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و رحمان جعفری توپ دفع شده توسط مدافعین حریف را با ضربه‌ای دقیق در دقیقه ۸ روانه دروازه حریف کرد اما عمر این برتری فقط ۶ دقیقه بود و تراکتور خیلی زود گل تساوی را با یک اشتباه دریافت کرد.

رسانه رسمی تراکتور نوشته که این تیم در دقیقه ۱۴ به تیم حریف پنالتی داده و حریف ترکیه‌ای از روی نقطه پنالتی به گل رسیده ولی نامی از بازیکنی که مرتکب خطا شده نبرده است.

اما پیگیری‌ها حاکی است بازیکنی که خطای پنالتی را داده، عارف آقاسی است تا علیرضا بیرانوند نتواند برای تیمش کلین‌شیت کند و برتری تراکتور در این مسابقه دوستانه از دست برود تا قرمزها پس از برتری مقابل دو تیم محلی در تبریز، در اولین دیدار دوستانه خود در ترکیه به تساوی برسند.

شاگردان اسکوچیچ در ادامه نتوانستند دوباره به گل برسند و البته سرمربی کروات بدون توجه به نتیجه در نیمه دوم به بازیکنان نیمکت‌نشین هم بازی داد تا تقریباً همه شاگردانش را محک زده باشد و از این دیدار تدارکاتی در جهت شناخت بیشتر بازیکنانش استفاده کند.

1997