شهر قدس میزبان جدید استقلال و پرسپولیس؛ تختی هم به لیگ برتر نمی‌رسد!

شهر قدس میزبان جدید استقلال و پرسپولیس؛ تختی هم به لیگ برتر نمی‌رسد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و پرسپولیس هنوز با مشکل انتخاب ورزشگاه خود در لیگ بیست‌وچهارم دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلالِ جواد نکونام در صدر جدول ایستاد و به مقام قهرمانی رسید. قرمزهای پایتخت در شرایطی که استقلال برابر نساجی به تساوی رسید، موفق شدند برابر استقلال خوزستان کامبک بزنند و به عقیده جمع کثیری از اهالی فوتبال، پرسپولیس در همان دیدار سند قهرمانی خود را امضا کرد.

سال‌هاست ورزشگاه آزادی میزبان دیدارهای استقلال و پرسپولیس است اما حالا و در لیگ بیست‌وچهارم، ورزشگاه آزادی به‌علت بازسازی نمی‌تواند ورزشگاه خانگی استقلال و پرسپولیس باشد. در همین راستا قرار بود دیدارهای ابتدایی سرخابی‌های پایتخت در ورزشگاه تختی انجام شود اما طبق شنیده‌ها احتمال اینکه این استادیوم هم به‌موقع حاضر شود بسیار کم است.

استقلال و پرسپولیس در شرایطی باید ورزشگاه خود برای لیگ بیست‌وچهارم را تا روز چهارشنبه اعلام کنند که هنوز مشخص نیست کدام ورزشگاه می‌تواند گزینه خوبی باشد. یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی گفت:

"وضعیت تختی مشخص نیست. استقلال و پرسپولیس باید تا روز چهارشنبه ورزشگاه خود را مشخص کنند و برای همین ما شهر قدس را پیشنهاد داده‌ایم".

سکوهای ورزشگاه شهر قدس تجهیز شده و 20 درصد چمن هم ترمیم شده است. تنها مشکل جدی این ورزشگاه بحث گیت‌های ورود و خروج است که ظاهرا مشکل حل نشدنی نیست. باید منتظر ماند و دید درنهایت کدام ورزشگاه به عنوان میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در چند هفته ابتدایی لیگ برتر معرفی می‌شود.

5793